Weer terug!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2008 14:57 #1190634 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic woensdag

snoek38 schreef : Hoi Michael, begrijp dat gevoel helemaal, ik had de auto nog niet eens gestart, ik keek er alleen maar naar en een glimlach verscheen al op mijn gezicht.
En toen het rijden, niet helemaal vertrouwd, want een 960 rijdt toch anders dan een 940, maar wel het gevoel dat het toch weer echt een Volvo is, de achterwiel aandrijving, daar door zo'n heerlijk rustig stuur in je handen, het geluid van die 6 pitter gewoon echt te gek.
Bij mij zitten er ook achter banden op waar van ik de naam niet durf uit te spreken, maar zou iemand het noemen en zei dat het een Japanse geslachtsziekte was,geloof ik hem direct. Dus vrijdag haal ik mijn limo op, en ga rechtstreeks door naar m'n banden boer voor een paar goede sloffen.
Ook meteen een lijstje gemaakt wat ik er aan wil doen, heb al een nieuwe orginele mattenset in huis, en spatlappen/kappen aangeschaft, nu alleen de auto nog voor de deur.
Het begint al best wel te kriebelen en merk dat ik onrustig slaap in de aanloop naar aanstaande vrijdag, doet toch wat met je zo'n handtekening zetten en dan wachten tot je haar mag ophalen bij de dealer.
Weet je al waneer je jouw schoonheid mag ophalen ?
Michael in ieder geval veel plezier en veilige kilometers met je nieuwe bolide !!!
Groetjes Bart.

Dat rustige stuur en dat uitgebalanceerde onderstel is zó fijn. Ik wil trouwens ook nog even een snowcap bij de dealert bestellen. Kost niks (7 euro in de btw ofzo), en het ziet er wel aardig uit.
Ik haal m als het meezit volgende week woensdag op. ik hoop dan mn huidige G40 al verkocht te hebben...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2008 20:53 #1190665 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic snowcap
Hoi Michael,
Veel plezier met de nieuwe aanwinst.
De snowcap word al moeilijker bij de dealer zeiden ze laatst toen ik hem kocht.
Ik was laatst bij Jan..of Henk in Emmeloord/Nagele en die had er nog 1 nieuw in de doos.
Weet zo gauw geen adres maar misschien is hij nog te vinden op marktplaats.
Succes
Rob

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2008 14:26 #1190821 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic snowcap!

robert31 schreef : Hoi Michael,
Veel plezier met de nieuwe aanwinst.
De snowcap word al moeilijker bij de dealer zeiden ze laatst toen ik hem kocht.
Ik was laatst bij Jan..of Henk in Emmeloord/Nagele en die had er nog 1 nieuw in de doos.
Weet zo gauw geen adres maar misschien is hij nog te vinden op marktplaats.
Succes
Rob

Hey Robert,
heb net mijn dealer (Bangarage A'veen) gebeld, die mij vrolijk mee konden delen dat de snowcap nog gewoon besteld kan worden. Kost me maar liefst €9.50! Meteen even gebeld over de spoilerkit uit het "pimp'n" draadje. Er kan nog wat uit zweden besteld worden, maar hij weet niet zeker of het is wat ik bedoel. Eens even door zn boek bladeren als ik de snowcap op ga halen!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-04-2008 17:12 #1198406 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Update
Update: De bumpers zijn ondertussen al een week klaar, maar ik heb nog geen tijd gehad om de boel te monteren. Bovendien ben ik ook nog een week ziek geweest. Verder heb ik met de zomer in het vooruitzicht de auto bij de dealer neergezet met het verzoek de airco te vullen. Ging helaas niet zomaar, want de installatie bleek nog niet geretrofit (retrogefit?) te zijn, én hij was lek. Om de kosten nog enigszins binnen te perken te houden is er één slang vervangen (was geen redden meer aan), is de aansluiting op de condensor gesoldeerd (of een leiding, weet ik niet eigenlijk, als ie t maar doet) en is het systeem niet geretrofit, maar gevuld met gas R413 uit m'n hoofd. Lucht uit de uitstroomopeningen is nu niet zo koud als met 134a, maar wel prima mee te leven (ipv 7 graden is het nu 10,2 graden celcius). Al met al is het wel exponentieel duurder uitgevallen dan wat ik in gedachte had, maar goed, liefde maakt blind.In het directe vooruitzicht: MBC, Cruise Control, bumpers en skirts monteren (en daarna waarschijnlijk in het geheel laten polijsten etc.).
Al gedaan: 2x Yokohama AVS dB, uitliijnen, distributie + spanrol, electrische antenne, snowcap, blokjesgril, rolhoes, bagagemat, rood wit wit rood achterlichten, interval relais, 2 gordels vervangen en vandaag dus de airco.  

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC