Blunder in krant...
- V700 register
- Nieuw lid
-
zo is het.Baseman schreef : Want op internet staat er een plaatje bij van een merk en type wat ik niet herken als Volvo.<a href=" www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=E91NCCP5 " target="_blank">Zie deze link.
en volgens mij mag je niet zonder bronvermelding ene foto plaatsen.
moet ik nou blij of boos zijn dat ze MIJN foto met MIJN auto genomen hebben
Ik zal ze een rekening sturen voor het gebruik van MIJN materiaal.
Is 250 euro redelijk?
of als het vlaams nationalisten zijn van het vlaams blok 500 euro
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Extremisten hebben altijd verdekkende termen nodig om te verhullen wat ze werkelijk menen Mathy,Mathy schreef : Hallo Jeroen
Die heten al een tijdje "Vlaams belang".Jeroen schreef : of als het vlaams nationalisten zijn van het vlaams blok 500 euro
Groetjes
Mathy
maar dat wist je vast al, omdat uit jouw provincie de stichter van de partij voor de <u>VRIJHEID</u> komt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gr. Hugo
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Idioten wonen overal.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Reroen Raring, toch?Hugo De Moor schreef : Mischien even trachten te weten komen wie of wat die 'RR' is?
Het mooiste zou zijn als je weet wie het echt is, die RR, en wat de copyrights gekost hebben.
Daarna gewoon een rekening sturen met dat bedrag erop, als je kunt aantonen dat jij de rechtmatige eigenaar van de foto bent.
Alleen, wat ga je doen als blijkt dat de foto al in een vlaams archief verdween, voordat jij hem kocht?
Alleen leuk als je tijd over hebt trouwens.....want veel rijker zul je er niet van worden, maar goed, het gaat om het spel, niet om de knikkers.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Geachte heer Stynen, Ik heb vernomen dat in uw krant en foto is gebruikt en bewerkt die mijn eigendom is zonder daarbij mij te informeren, noch te vermelden dat het mijn foto is. Het gaat hierbij om deze afbeelding die in uw krant geplaatst is.Zie bijlage: Het is een bewerking van deze foto:http://www.haringen.eu/images/Volvo%20voor%20bord%20.JPGdie te vinden is op deze pagina van mijn website. www.haringen.eu/Volvostory_new.htmBehalve het feit dat het artikel gaat over een 850 TDI en dat de foto een 740 Turbo betreft,
vind ik het vooral zeer spijtig dat u deze foto gebruikt en bewerkt heeft, zonder mijn toestemming en daarbij uw eigen copyright misbruikt.
etc etc
wordt vervolgd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben benieuwd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat me 100 % meevalt overigens.
Hij ging het uizoeken en belt me terug.
Hugo, heb je een groter stukje van de krant nog en zou je dat willen scannen?