En nu staat'ie dan tóch op de oprit..
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Jan-Geert is APK-keurmeester. En hij zei een tijdje geleden dat rode reflectie aan de voorkant niet mag volgens de regels van de APK.
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat hoort er gewoon bij, dat is een van de symptomen van een echte liefhebber... Ik zit soms zonder er bij na te denken minutenlang (uren gaat wel heel ver...) naar mijn auto te staren als ik op de bank zit...hans dus schreef : Ik kan niet ontkennen dat ik op het moment af en toe even een blik op de oprit werp!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Allemaal heel herkenbaar. Ik sta ook regelmatig heel even stiekum uit het raam te kijken, zowel op kantoor als thuis.bodejodel schreef :
Dat hoort er gewoon bij, dat is een van de symptomen van een echte liefhebber... Ik zit soms zonder er bij na te denken minutenlang (uren gaat wel heel ver...) naar mijn auto te staren als ik op de bank zit...hans dus schreef : Ik kan niet ontkennen dat ik op het moment af en toe even een blik op de oprit werp!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Geen last van.
Ik heb een totaal andere tik !
Ik kijk wel eens in de garage ... maar niet om te zien of de fietsen er nog staan.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
... een betegelde die met een grote glazen wand gescheiden is van de woonkamer... (en nóg een voor de rommel en om in te klussen)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt Mathy , en als hans bij mij voor de APK zou komen zou ik hem er niet om afkeurenMathy schreef : Hallo Volvisti
Jan-Geert is APK-keurmeester. En hij zei een tijdje geleden dat rode reflectie aan de voorkant niet mag volgens de regels van de APK.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
 bodejodel schreef : Een garage, dat wil ik ook wel...
... een betegelde die met een grote glazen wand gescheiden is van de woonkamer... (en nóg een voor de rommel en om in te klussen)
Meestal zet ik ook mijn auto in de garage en soms onder de carport dan kan ik met dit vieze weer droog uit de auto in huis stappen. Helaas dan geen uitzicht op de auto, maar je kunt natuurlijk niet alles hebben.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je zou natuurlijk een beveiligingscamera kunnen komen, waarvan je de ontvanger op je TV kunt aansluiten.Bert N schreef : Meestal zet ik ook mijn auto in de garage en soms onder de carport dan kan ik met dit vieze weer droog uit de auto in huis stappen. Helaas dan geen uitzicht op de auto, maar je kunt natuurlijk niet alles hebben.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vanmiddag even bij de plaatselijke Volvo dealer geweest (van zo'n grote met meerder vestigingen) om uit te zoeken wat een nieuw linker deurrubber moet kosten (teveel dus...)Daar meteen maar even de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of er ergens in de bestanden iets voorkomt over het onderhoud van deze auto (immers, achterop staat.... "een .... auto") Ik heb intussen begrepen dat de auto sinds eind 1998 telkens bij een vestiging van hen in onderhoud is geweest. Nu nog proberen of de volledige onderhoudshistorie anoniem te achterhalen is.... 'k Vind 'm steeds mooier....