En nu staat'ie dan tóch op de oprit..

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-01-2008 18:52 #1063561 door V700 register
En nu staat'ie dan tóch op de oprit.. is gemaakt door V700 register
Mede volvoitislijders,
Begin januari was ik een draadje gestart over een 940 2.3IC van '95. Na proefrijden en op de brug bekijken had ik met mezelf een maximum prijs afgesproken en de verkoper kon het niet met me eens worden. Ik ben vertrokken.
Twee dagen later wordt er gebeld en ... na even doorpraten blijkt het tóch door te kunnen gaan: mét apk en voor mijn prijs. Dus ik ben tegenwoordig in het bezit van een 940 estate van nov. '95, een '96 uitvoering met airco, leren bekleding, met leer omkleed, stuur, ecc, cc en nog wat meer moois! Hij slaapt nu al een paar nachten op mijn oprit, gisteren foto's gemaakt, die hieronder toegevoegd zijn .Wellicht dat een moderator z'n best wil doen om ze ook direct zichtbaar in het bericht te maken. Bij voorbaat daarvoor dank.
Edit: De foto's:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-01-2008 19:01 #1189188 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Super mooie bak man!! Ik
Super mooie bak man!! Ik vindt hydra's altijd mooi onder de 900-serie! Goede kleur trouwens ook!
Veel plezier ermee!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-01-2008 19:30 #1189192 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat ziet er weer heel schoon uit
Dat ziet er weer heel schoon uit. Hele nette wagen! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!
Ik heb de foto's voor je in het bericht gezet.
Groet,
Tamas 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-01-2008 21:26 #1189201 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 'ne wagen met 'ne karakter
Pracht wagen Hans! Echt een karakter-auto. Een 960 of een V90 hebben ook 'iets', maarre qua uitstraling staat een 940 toch prachtig bij je op de oprit.
Mooi kleur en zo te zien ook een mooi interieur. Geniet er van en 'keep them rolling'.
Grt.
Maurits

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-01-2008 23:16 #1189214 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sluit me helemaal aan!
Mijn complimenten! Wat een prachtige verschijning. Geniet van deze "karakterbak" met volle teugen! We zien je wel een keer bij een evenement.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-01-2008 23:28 #1189216 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen domper....
op de feestvreugde, maar volgens mij heb je een 'foute' bumper.
Weet het dus niet zeker, maar het lijkt mij dat aan de voorzijde geen rood reflecterende streep mag zitten... Staat wel goed overigens, maar om nou door de corveërs van het KLPD te worden aangehouden is niet echt een pretje.
Tis maar een tip(je je je).
Grt en veel plezier
Maurits

• Siang
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-01-2008 23:28 #1189217 door Siang
Beantwoord door Siang in topic proficiat
met de nieuwe brick, een toekomstig clublid waardig!  'k Zal hem wellicht eerdaags zien, nu ga je hem eerst maar inrijden.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-01-2008 23:36 #1189221 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Kan zijn
Die reflectiestrepen zijn in ieder geval jaren lang door Volvo zelf geleverd (vooral op de 240 overigens): in eerste instantie was dat rood achter, zilver voor, later ook zilver rondom.
In de dealer-accessoire catalogus van 1995 (die staat hier op de site ook als PDF) staat de set omschreven als " rood achter, wit voor", dus waarschijnlijk is rood voor inderdaad onjuist. 
Het is maar een plak-setje, dus vrij gemakkelijk vervangen natuurlijk!
Aan de wagen doet het niets af: heel fraai zo'n zwart, luxueus exemplaar! Veel plezier ermee! 

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2008 00:13 #1189232 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Latere versie
Hallo Willem

Willem van Strik lidnr 328 schreef : In de dealer-accessoire catalogus van 1995 (die staat hier op de site ook als PDF) staat de set omschreven als " rood achter, wit voor", dus waarschijnlijk is rood voor inderdaad onjuist.

Volgens mij staat hier op de site alleen de versie van 1999 (Géén typefout), maar ik kan me vergissen.
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2008 00:21 #1189233 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jullie allen
bedankt voor de positieve reacties en Tamas uiteraard nogmaals voor het plaatsen van de foto's. Ik kan niet ontkennen dat ik op het moment af en toe even een blik op de oprit werp!
@ Macs:
Ik heb het nog niet nagezocht, maar ik had al het idee dat "rood en reflecterend vóór" nou niet positief omschreven staat in het reglement dat te gendarmerie hanteert. Ook wist ik al dat het volvo technisch gezien "fout" is. De wissel naar wit stond al in mn profiel beschreven. Ik doe dus bij deze meteen een oproep of er iemand is die weet hoe ik aan een wit stukje reflectiemateriaal kan komen om er in te plakken.... De originele setjes zijn setjes van twee en daarvoor ben ik nét even te zuinig. Vind het overigens niet lelijk staan...
@ Shiang Phoa:
Ik ben ervan overtuigd dat na een korte periode van inrijden je inderdaad de bolide in real live kunt aanschouwen. Dat'ie je goedkeuring als 'aankomend lid waardig" kan wegdragen doet me goed.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC