Stapt men binnen de club "massaal" over op een V90?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2008 15:55 #1188924 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 740
Alhoewel ik pas sinds vorig jaar lid ben was het me ook wel opgevallen dat er eigenlijk weinig 740 in de club zijn. Ik ben nu naar 4 sleuteldagen geweest en daar heb ik ze zelden aangetroffen. Met name de sedans met oude neus zie je eigenlijk nooit. Misschien omdat ze nooit stuk gaan ;-) Behalve de mijne dan.! 
Ik gebruik echter  mijn 740 dagelijks. Maar voor het geld dat ik nu al heb uitgegeven tijdens mijn nu 8 maanden durende houderschap had ik wel al een erg knap jonger model kunnen kopen. Maar ja zoals het hieronder ergens staat. Je word gewoon verliefd op dat model en dan ben je verkocht.
Nu maar hopen dat ik samen met de beter technisch geschoolde clubleden er in slaag om binnen korte termijn mijn 1988 -er  GL sedan storingsvrij te krijgen zonder in het wilde weg nog meer onderdelen te moeten vervangen..Want betaalde liefde is ook niet voor eeuwig...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2008 18:58 #1188933 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic In het voorjaar komt mijn
In het voorjaar komt mijn 88er weer op de weg, om hem te sparen staat hij warm en droog binnen. Dan verkoop ik de 940 weer en ga lekker in de zomer met de 740 rijden.

Groet,
Paul

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC