Kwartje van Kok? Ik loop liever.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Peter, hééél rationeel, mee eens! Maar dan ontmoet je geen mensen zoals die unbekannte Lea...
Groet,
Lieme Huib
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Volgende week naar Slowakije.
Ik neem lekker 200 Ltr Nederlandsche diesel mee = Nederlandse korting en BTW (terug vangen) In Jerrycan's

NB ik ga met een MB sprinter 316
- Siang
- Nieuw lid
-
was dat niet de titel van een tearjerker van één van de vele succesvolle palingbands? Ik meen BZN. Maar goed, het verhaal leert weer, dat als je veilig achter de geraniums blijft zitten je echt niks meemaakt.
Bovendien leert het ook dat je in die omgeving blijkbaar een willekeurige vreemde een lift geeft, die attitude heb ik in mijn leefomgeving al 30 jaar gemist. De randstedeling bepaalt wat goed is voor de samenleving, maar heeft 3x zoveel Hermandat,die,deze? nodig dan de provinciaaltjes. 'k Heb overigens ooit voor de keus gestaan tussen vestiging in D of NL, als hollander denk ik dat ik de juiste keus gemaakt heb, alhoewel ik denk ik ook in D de groepjes gevonden zou hebben waar ik me nu thuis voel.
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Siang Phoa schreef :
was dat niet de titel van een tearjerker van één van de vele succesvolle palingbands? Ik meen BZN. Maar goed, het verhaal leert weer, dat als je veilig achter de geraniums blijft zitten je echt niks meemaakt.
Helaas Siang,
Je kent je palingsound klassiekers tocch niet helemaal goed, Lea was van The Cats...............
Maar inderdaad, wel een soort van tearjerker.
- Siang
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Andre
struis schreef : De NAAM "Lea" hebben ze in Germany in 40-45 uit willen roeien, gelukkig niet gelukt...........ze was van na de oorlog
Vanwaar deze opmerking?
Groetjes
Mathy
- Siang
- Nieuw lid
-