Factor 700 weer op de deurmat
- V700 register
- Nieuw lid
-
jsnijder schreef :
Als nieuw lid krijg je automatisch de laatste Factor toegezonden. Leuk om te horen dat je ons blad zo waardeert. Het is inderdaad een Factor van formaat dankzij de inspanningen van onze redacteur en een ieder die de moeite neemt om eens wat kopij aan te leveren.
Dus bij deze Maurits, wellicht staat er in de volgende Factor een leuk stukje van jouw hand, toch?

Groeten, Jan.
Jan, goed idee. A.s. zaterdag is de meet & greet bij Maurits. Wellicht kan hij daar een verslag van maken voor de eerst volgende factor?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Lijkt me een goed idee, Hans. Wel een leuke naam voor zo'n bijeenkomst: MEET & GREET. Die houden we er wat mij betreft in.
Groeten, Jan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Eric Bakker schreef :
mderijke schreef :
Blij dattie nu wel gewoon op de mat valt in tegenstellig tot een aantal nummers geleden. (welke was dat ook al weer??? december 2006 of maart 2007???)
Mijn mat heeft hij helaas nog niet bereikt. Moet ik mij al zorgen gaan maken?
Even geduld nog, als hij in de loop van komende week er nog niet is, mail me dan maar even of eventueel een PB, dan stuur ik er wel één na.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoewel als je het objectief bekijkt, zoveel blaadjes geneuzel over 1 auto? En het ergste is dan nog dat ie 'Coos' heet. Wat moet ik daar nou mee? Ik ken mannen die Coos heten maar ook vrouwen... dus wat nou met 'onze' Coos?
(ik ga er maar van uit dat ik na al die bladzijden wel over 'onze' Coos mag praten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Één keer raden wat de postbode net in de brievenbus gestopt heeft?!
Inderdaad....
Ga me dus uitgebreid vermaken met dit mooie volvo genot.
Waarbij ik tevens de redactie en alle vrijwiligers wil bedanken voor hun inzet. Moet hen veel tijd kosten om zo'n professioneel tijdschirft te maken.
HULDE!
JP
- V700 register
- Nieuw lid
-
Janneman schreef : Ja, ik heb er weer van genoten... Hoewel als je het objectief bekijkt, zoveel blaadjes geneuzel over 1 auto? En het ergste is dan nog dat ie 'Coos' heet. Wat moet ik daar nou mee? Ik ken mannen die Coos heten maar ook vrouwen... dus wat nou met 'onze' Coos? (ik ga er maar van uit dat ik na al die bladzijden wel over 'onze' Coos mag praten.
Tja, het bijzondere aan Coos is niet zozeer Coos (ook al is het een bijzonder prettig rijdende turbo), maar meer het feit dat onze club deze auto van de sloop heeft gered, en vervolgens weer vele kilometers vakantieplezier heeft bezorgd. Daar mag wel wat over geschreven worden dacht ik zo. Iedere 700/900 die op de weg blijft is er weer een.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hans L schreef :
jsnijder schreef :
Als nieuw lid krijg je automatisch de laatste Factor toegezonden. Leuk om te horen dat je ons blad zo waardeert. Het is inderdaad een Factor van formaat dankzij de inspanningen van onze redacteur en een ieder die de moeite neemt om eens wat kopij aan te leveren.
Dus bij deze Maurits, wellicht staat er in de volgende Factor een leuk stukje van jouw hand, toch?

Groeten, Jan.
Jan, goed idee. A.s. zaterdag is de meet & greet bij Maurits. Wellicht kan hij daar een verslag van maken voor de eerst volgende factor?
Nee, fijne jongen die Hans. Zet je een ideetje uit... Kan je voor straf nog een epistel er van maken ook, maarre... ik laat me niet kennen. Overigens heb ik wel een oude factor gekregen (januari, ook erg leuk), maar nog niet de meest recente. Kijken wel hoe we daar nog een keer aankomen.
En Appeltaart èn een schrijfblok toe maar... Teken toch bij, teken toch bij.
Maurits
- V700 register
- Nieuw lid
-
Macs schreef :
Overigens heb ik wel een oude factor gekregen (januari, ook erg leuk), maar nog niet de meest recente. Kijken wel hoe we daar nog een keer aankomen.
En Appeltaart èn een schrijfblok toe maar... Teken toch bij, teken toch bij.
Op de VKB zijn er "oude" Factoren voorhanden (mits niet uitverkocht). Je kan dus missende exemplaren bijkopen.
En als je appeltaart meeneemt is er altijd wat te "regelen" .
- Raf Lambrechts
- Verbannen
-