Factor 700 weer op de deurmat
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
jsnijder schreef : wie is dan de BOB?? Want na een paar lekkere Leffe's ben ik bang dat onze rijkunsten.................................................
Jan kan ook op de lijst! Natuurlijk drinken we niet te veel, anders kunnen we niet in de volvo terugrijden! We zijn dus allemaal een beetje Bob, is mijn voorstel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wil of zin heeft kan op de lijst.
Iedereen is dus welkom met zijn of haar Volvo
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
RVV?

Hoi, alhoewel ik in Amsterdam woon ben ik geboren in St-Niklaas. En daar was het dat ik de 740 van mijn vader zo fantastisch vondt rijden dat ik besloot er ook 1 te kopen!
wel, groetjes, heb je nog meer info over wat daar gaat gebeuren? (kan ik meteen op familiebezoek)

Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Toen Hans L. mij bijpraatte over het lidmaatschap van de club had hij het ook over het clubblad (Factor 700). Mijn gedachten gingen uit naar een stencil met wat wetenswaardigheden.
Aangezien mijn lidmaatschap nog hangt tussen de penningmeester en de officiele berichten heb ik nog geen clubblad gekregen, maar met dank aan Hans toch zijn exemplaar op de mat gehad (wel onchristelijk vroeg, maar Hans wilde natuurlijk alles uit deze dag en uit zijn nieuwe 960 persen).
Wat schetst mijn verbazing!? Een professioneel clubblad met leuke artikelen en zeer goed verzorgd. Erg leuk en vlot. Dit was echt een zeer aangename verrasing.
Zou ik alsnog een exemplaar kunnen krijgen? Hans wil het natuurlijk z.sm. terug.
Ik wordt steeds enthousiaster.
Groeten,
Maurits

- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Als nieuw lid krijg je automatisch de laatste Factor toegezonden. Leuk om te horen dat je ons blad zo waardeert. Het is inderdaad een Factor van formaat dankzij de inspanningen van onze redacteur en een ieder die de moeite neemt om eens wat kopij aan te leveren.
Dus bij deze Maurits, wellicht staat er in de volgende Factor een leuk stukje van jouw hand, toch?
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is het een Idee Jan om er as zaterdag eentje voor Macs mee te nemen.
Of stel ik nu een hele moeilijke vraag ?
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
zal moeilijk worden, Frits, omdat de recente Factoren bij onze secretaris en redacteur liggen en ik helaas geen van tweeën voor die tijd meer zie. Maar Maurits krijgt zijn Factor, wellicht wordt zijn aanmelding de komende week verwerkt en heeft ie voor eind van de week de Factor in huis.
Groeten, Jan.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-