Transport(middel?) gezocht GLD-NBR
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik blijf hiet lekker rondhangen, voorlopig heb ik nog steeds een 940 Sedan (<a href="/node/12699" target="_blank">die te koop staat</a>) en ach, die ik op het oog heb is wat mij betreft ook een baksteen.
Bij de 144 weet je nooit (als de lichten eraf zijn) of je nou tegen de voorkant aankijkt, of de achterkant, mijn god, wat een enorme achterklep heeft dat ding.
Maar goed, het is een tussenoplossing, hoop ik.
En anders was het een mooi excuus om een belastingvrije 144 op gas te kopen....
Daarna nog op naar de Amazon.
Het moet vervoertechnisch nog geregeld worden en als alles meezit kom ik wellicht wel met de 144 naar HHW (ik heb zelf toch niets te sleutelen), parkeer ik hem wel buiten om de hoek, om het plaatje niet te verstoren.......
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik weet dat er bij de garage van Frits een puntgave 144 staat met (zeer) weinig km. Wellicht nog een optie daar te kijken of foto's op te vragen, al is het alleen maar voor het vergelijk. Hij had er twee, Paul,Rob, Siebren, Hedwig, Willem V e.a. hebben deze auto's ook gezien. De ene had dacht ik slechts 14000 km gelopen. Geen idee van prijzen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
helemaal wat Hans zegt. Hebben we gezien tijdens het evenement
"In elkaars auto rijden met appelgebak van Frits"
Wel koningsgezind kleurtje. Oranje als ik mij niet vergis. Naar mijn idee stond die auto al een aantal jaren binnen.
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daar had Frits me al op geattendeerd.
Ik hoop niet dat ik iemand voor de schenen trap, maar ik zoek enkel degelijk vervoer, van en naar Oss, goedkoop en bij voorkeur een Volvo en APK gekeurd.
Eigenlijk intresseert me de optische staat ook niet zo heel erg, maar al wat er mooi uit ziet is meegenomen. Als ie rijdt, goedgekeurd wordt en door de rest van de wereld wordt afgedaan als Barrel, dan lach ik alleen maar harder.......
Hierdoor heb ik de gelegenheid mijn eigen auto wat beter aan te prijzen, zodat ik op zoek kan naar een 9-serie Estate.
Ik vindt een 144 een hele mooie auto, maar mijn eerste voorkeur gaat toch echt uit naar een 9-serie en een Amazon voor erbij. Die laatste wordt dus nu tijdelijk een 144.
Hij is overigens stilgezet met een niet werkend motorblok. De huidige eigenaar heeft de handel uit elkaar geschroefd, lukraak en het euvel niet gevonden. Bij navraag bleek het fiber-distributietandwiel stuk te zijn. Misschien denk ik te simpel, maar dat is volgens mij heel goed te doen. Dus als verdere verassingen uitblijven........
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb hem, na overleg met Gerard, laten staan.
De auto was is dusdanige staat dat ik daarmee mijn doel voorbij schiet.
Ik zoek dus lekker verder, altijd leuk, ouwe auto's kijken......
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat veel mensen niet weten is dat je de maximum kogeldruk van het trekkende voertuig van het gewicht van de lading af mag trekken...
<a href=" www.caravantrekker.nl/vragen/read.php?id=1061 "> www.caravantrekker.nl/vragen/read.php?id=1061
- V700 register
- Nieuw lid
-
variomagic schreef :
Wat veel mensen niet weten is dat je de maximum kogeldruk van het trekkende voertuig van het gewicht van de lading af mag trekken...
<a href=" www.caravantrekker.nl/vragen/read.php?id=1061 "> www.caravantrekker.nl/vragen/read.php?id=1061
Ligt misschien aan mij maar ik begrijp er niets van en heb dit nooit begrepen, ook niet bij het examen E achter B.