Transport(middel?) gezocht GLD-NBR
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2007 12:36 #1061826
door V700 register
In verband met de mogelijke aankoop van een ouder model Baksteen, ben ik op zoek naar iemand die mogelijkheden heeft (eventueel tegen vergoeding) om een auto van 1100 kg met gedemonteerd blok, te vervoeren in de richting van Den Bosch (of ergens tussen Oost-Gelderland en Den Bosch in, waar gesleuteld mag worden.
Dat laatste is ook zeker optie, daar naar mijn mening de reparatie niet de moeilijkste is en de auto als het goed is dan zelf rijdend naar Den Bosch kan.
Ik zoek dus (bij voorkeur) te leen een Autoambulance voor achter de auto van max 500kg, of iemand die de ambulance mag trekken met auto en al. (mijn 940 mag 1600kg trekken, vandaar)
Mocht iemand een suggestie hebben, hoor ik het graag.
Goedkope adressen voor oprijwagens is ook prima. Ik heb er een gevonden die voor 95 euri de rit rijdt, inclusief alles, dus suggesties onder die prijs, graag.
Transport(middel?) gezocht GLD-NBR is gemaakt door V700 register
In verband met de mogelijke aankoop van een ouder model Baksteen, ben ik op zoek naar iemand die mogelijkheden heeft (eventueel tegen vergoeding) om een auto van 1100 kg met gedemonteerd blok, te vervoeren in de richting van Den Bosch (of ergens tussen Oost-Gelderland en Den Bosch in, waar gesleuteld mag worden.
Dat laatste is ook zeker optie, daar naar mijn mening de reparatie niet de moeilijkste is en de auto als het goed is dan zelf rijdend naar Den Bosch kan.
Ik zoek dus (bij voorkeur) te leen een Autoambulance voor achter de auto van max 500kg, of iemand die de ambulance mag trekken met auto en al. (mijn 940 mag 1600kg trekken, vandaar)
Mocht iemand een suggestie hebben, hoor ik het graag.
Goedkope adressen voor oprijwagens is ook prima. Ik heb er een gevonden die voor 95 euri de rit rijdt, inclusief alles, dus suggesties onder die prijs, graag.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2007 12:44 #1178432
door V700 register
je helaas niet helpen Bas maar ben nieuwsgierig wat je gekocht heb.
Een baksteen ja maar wat voor eentje?
Heb je al foto s enzo?
Beantwoord door V700 register in topic Kan
je helaas niet helpen Bas maar ben nieuwsgierig wat je gekocht heb.
Een baksteen ja maar wat voor eentje?
Heb je al foto s enzo?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2007 12:51 #1178434
door V700 register
Maar ik zit ernstig te denken over de koop van een 144DL uit 1974.
Ik heb er wel foto's van en kenteken, maar om te voorkomen dat ik voor een onplezierige verrassing kom te staan, laat ik die nog even terzijde.
Zodra het rond is, laat ik het weten.
Beantwoord door V700 register in topic Nog niet geheel rond.
Maar ik zit ernstig te denken over de koop van een 144DL uit 1974.
Ik heb er wel foto's van en kenteken, maar om te voorkomen dat ik voor een onplezierige verrassing kom te staan, laat ik die nog even terzijde.
Zodra het rond is, laat ik het weten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2007 13:54 #1178436
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 144
gááf!!! Ben reuze benieuwd!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2007 18:32 #1178455
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wanneer
Bas, ik wil je wel helpen. Waar moet hij opgehaald worden? De ambulance is voor 26,- te huur bij DUDO in Dordt. Dat zijn dan ook de kosten (naast de kop koffie onderweg).
Hoor het wel.
Hoor het wel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2007 18:56 #1178457
door V700 register
Ik ben op de achtergrond met Covik mailende, die al aangeboden had de aanhanger achter de auto te hangen.
Het enige wat er nog mist is een aanhanger.
Het makkelijkste is óf een aanhanger met iemand met BE die mij en daarna de auto (die op ongeveer het oostelijkste puntje Overijssel staat, 110 kms bij mij vandaan) ophaalt en bij mij aflevert, óf iemand met BE (Covik) die daar een aanhanger kan huren, op mijn kosten uiteraard en de auto erop zet en de aanhanger zelf weer mee terug neemt.
't Is voor jou nogal een eind, vanaf Dordt, via Den Bosch........Weet je dat zeker?
Beantwoord door V700 register in topic Thanks.
Ik ben op de achtergrond met Covik mailende, die al aangeboden had de aanhanger achter de auto te hangen.
Het enige wat er nog mist is een aanhanger.
Het makkelijkste is óf een aanhanger met iemand met BE die mij en daarna de auto (die op ongeveer het oostelijkste puntje Overijssel staat, 110 kms bij mij vandaan) ophaalt en bij mij aflevert, óf iemand met BE (Covik) die daar een aanhanger kan huren, op mijn kosten uiteraard en de auto erop zet en de aanhanger zelf weer mee terug neemt.
't Is voor jou nogal een eind, vanaf Dordt, via Den Bosch........Weet je dat zeker?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2007 19:08 #1178458
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kijk maar
Iemand dichterbij is natuurlijk altijd makkelijker. Als je niemand verder hebt, wil ik wel rijden. Dagje uit met een volvo (achter de volvo) is gewoon leuk.
Kijk maar, ik hoor het wel. Datum maakt natuurlijk wel uit, ik kan namelijk niet altijd.
Succes!
Kijk maar, ik hoor het wel. Datum maakt natuurlijk wel uit, ik kan namelijk niet altijd.
Succes!
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2007 19:49 #1178461
door Willem Veneboer
Hej Bas,
Heb nog wat zakelijke korting bij Boels, dus de bruto (dag) prijs van € 68, - (ex) kan nog omlaag. Ofilant mag ook 1600 kg trekken, ambulance weegt zelf 580 kg, zou dus betekenen dat we 100 kg meer meenemen als wettelijk toegestaan.
Ofilant is wel in voor een ritje, maar ik wil Gerard niet in de weg lopen en vlg mij mag deze 1800 kg achter de 960 hangen, dus wel legaal.
Enig idee wanneer dit plaats moet gaan vinden ?
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Korting bij Boels
Hej Bas,
Heb nog wat zakelijke korting bij Boels, dus de bruto (dag) prijs van € 68, - (ex) kan nog omlaag. Ofilant mag ook 1600 kg trekken, ambulance weegt zelf 580 kg, zou dus betekenen dat we 100 kg meer meenemen als wettelijk toegestaan.
Ofilant is wel in voor een ritje, maar ik wil Gerard niet in de weg lopen en vlg mij mag deze 1800 kg achter de 960 hangen, dus wel legaal.
Enig idee wanneer dit plaats moet gaan vinden ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2007 20:13 #1178463
door V700 register
Willem V. en Hans L. bedankt, maar ik kijk even wat ik samen met Gerard kan regelen.
Gerard wilde zelf ook graag even de mogelijke aanwinst aanschouwen en wil graag even met hem gaan kijken. Dat hopelijk begin deze week en eind van de week eventueel halen.
Gerard heeft tevens persoonlijke ervaringen met de gebruikte B20 blokken, is lekker nuchter en zal me daarom vást uit de droom helpen, motorisch en eventueel optisch gesproken.
Mochten we het vervoer niet rond kunnen breien, dan houd ik me aanbevolen.
Beantwoord door V700 register in topic Great.
Willem V. en Hans L. bedankt, maar ik kijk even wat ik samen met Gerard kan regelen.
Gerard wilde zelf ook graag even de mogelijke aanwinst aanschouwen en wil graag even met hem gaan kijken. Dat hopelijk begin deze week en eind van de week eventueel halen.
Gerard heeft tevens persoonlijke ervaringen met de gebruikte B20 blokken, is lekker nuchter en zal me daarom vást uit de droom helpen, motorisch en eventueel optisch gesproken.
Mochten we het vervoer niet rond kunnen breien, dan houd ik me aanbevolen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2007 21:34 #1178469
door V700 register
Geen baksteen Bas, je gaat ons toch niet verlaten? Wel mooi zo'n 144. Wordt het een dagelijkse auto of een hobby cq zondags auto?
Kom wel kijken als hij er staat.
Beantwoord door V700 register in topic geen baksteen?
Geen baksteen Bas, je gaat ons toch niet verlaten? Wel mooi zo'n 144. Wordt het een dagelijkse auto of een hobby cq zondags auto?
Kom wel kijken als hij er staat.
Moderators: Jerry Stam