Dit kan er ook nog wel bij.. Zie nu rubriek Algemeen Techniek
- V700 register
- Nieuw lid
-
Breng je een een auto weg voor rep.wordt het een Rip.
Met z,n allen naar die garage en opheldering vragen !! actie !!!actie!!! actie !!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Michiel Van S (GAST)
- Nieuw lid
-
- Michiel Van S (GAST)
- Nieuw lid
-
hdalhuisen schreef :
Breng je een een auto weg voor rep.wordt het een Rip.
Met z,n allen naar die garage en opheldering vragen !! actie !!!actie!!! actie !!!
Niet nodig om langs te gaan met zijn allen. Dennis van het 850 forum is met de V90 bezig. Hij weet beslist wat hij doet en ik heb zeker niet het idee dat hij de boel flest. Ik heb gewoon een bijzondere V90
Misschien wel een RIP idd. ga eens kijken wat hij in onderdelen opbrengt.. of dat ik iemand enthousiast kan krijgen om zijn 940 Estate op LPG achter te laten en mijn V90 mee te nemen
- Michiel Van S (GAST)
- Nieuw lid
-
- Michiel Van S (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
mhjvs schreef :
EvdBorn schreef :
Heel veel sterkte met de dealer uit Almere(((

Iets niet goed met deze dealert? Lelystad dezelfde vraag gesteld maar geen antwoord.. Wel vandaag mijn clubpas met de post gekregen dus ik ga voor korting..
Ik heb mijn V50 daar gekocht en had mijn 940 en dus de V50 daar in onderhoud. Altijd ontwijkende antwoorden, afspraken niet nakomen, 3 x terug na een grote beurt omdat er iets vergeten was of niet op voorraad. En dat terwijl je 4 weken van te voren de beurt inpland.
Ik ben overgestapt naar Furness in Amsterdam, daar wordt de auto zelfs gewassen en gezogen bij een beurt.
Eric

- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb er koelvloeistof voor de 760 gehaald, waarbij ze de voorgeschreven mengverhouding even voor me opzochten, wat accessoires nieuw besteld, keurig gebeld toen ze er waren.
Later op zoek naar de ansluiting van de deurspeakers in de 940: ik kon het officiele accessoire-boek inzien, ze hebben de kabels die ze gebruikt hadden liggen erbij gehaald om te passen (op een zaterdagmiddag!) en uiteindelijk heb ik voor weinig geld een originele versterker gekocht om het passend te krijgen.
Daarnaast werken er, zeker in de werkplaats, liefhebbers: er staan regelmatig oudere Volvo's, de 780 die we er spotten bleek van de chef-werkplaats, etc.
Dus ik heb dan weer louter positieve ervaringen (maar heb ook nooit werk daar laten doen, dat niet).
- Michiel Van S (GAST)
- Nieuw lid
-
In Almere ben ik ook meerdere keren netjes geholpen. Keer hebben ze geheel voor niets een stuk rubber slang er op gezet. Wordt altijd netjes terug gebeld. Heb vanmorgen ook even de Brezan gebeld.. vliegwiel kunnen ze niet leveren
Zoektocht gaat dus gewoon door naar een vliegwiel voor mijn V90. Onderdelenlijn en onderdelenzoeker hebben tot op heden ook nog geen resultaat gehad.
En het mooie houtsetje ligt nog steeds te wachten, ook vanmiddag de achterlichten die ik op MP gevonden heb ophalen. IK laat me niet gek maken door een vliegwiel en geef dus niet op.