Dit kan er ook nog wel bij.. Zie nu rubriek Algemeen Techniek

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2007 20:15 #1177932 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Belachelijk !

Breng  je een een auto weg voor rep.wordt het een Rip.

Met z,n allen naar die garage en opheldering vragen !! actie !!!actie!!! actie !!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Michiel Van S (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2007 20:20 #1177933 door Michiel Van S (GAST)
Beantwoord door Michiel Van S (GAST) in topic Hoezo?

EvdBorn schreef :
Heel veel sterkte met de dealer uit Almere :-((((

Iets niet goed met deze dealert? Lelystad dezelfde vraag gesteld maar geen antwoord.. Wel vandaag mijn clubpas met de post gekregen dus ik ga voor korting..

• Michiel Van S (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2007 20:26 #1177934 door Michiel Van S (GAST)
Beantwoord door Michiel Van S (GAST) in topic Niet nodig

hdalhuisen schreef :
Breng je een een auto weg voor rep.wordt het een Rip.

Met z,n allen naar die garage en opheldering vragen !! actie !!!actie!!! actie !!!

Niet nodig om langs te gaan met zijn allen. Dennis van het 850 forum is met de V90 bezig. Hij weet beslist wat hij doet en ik heb zeker niet het idee dat hij de boel flest. Ik heb gewoon een bijzondere V90

Misschien wel een RIP idd. ga eens kijken wat hij in onderdelen opbrengt.. of dat ik iemand enthousiast kan krijgen om zijn 940 Estate op LPG achter te laten en mijn V90 mee te nemen

• Michiel Van S (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2007 20:28 #1177886 door Michiel Van S (GAST)
Beantwoord door Michiel Van S (GAST) in topic Precies..
wel en niet koppelen. De klacht was voor dat ik hem ter reparatie had aangeboden het volgende: Moeizaam in de versnelling te krijgen. Indien je een paar keer het koppelingspedaal induwde en dan inschakelde ging het vaak wel goed. Systeem ontlucht maar zonder resultaat. Vervolgens een nieuwe hulpcylinder gekocht, ook dit zonder resultaat. Hoofdcylinder gecontroleerd deze is goed. Blijkt nu dus het vliegwiel te zijn die speling heeft.

• Michiel Van S (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2007 20:29 #1177915 door Michiel Van S (GAST)
Beantwoord door Michiel Van S (GAST) in topic Speling
Veren zijn bij mij nog goed. Zit alleen teveel speling op het vliegwiel zelf. Reviseren is volgens de dealer in Almere niet mogelijk. Kan je mij het plaatje toesturen ben ik wel benieuwd naar.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-09-2007 08:55 #1177986 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dealer

mhjvs schreef :

EvdBorn schreef :
Heel veel sterkte met de dealer uit Almere :-((((

Iets niet goed met deze dealert? Lelystad dezelfde vraag gesteld maar geen antwoord.. Wel vandaag mijn clubpas met de post gekregen dus ik ga voor korting..

Ik heb mijn V50 daar gekocht en had mijn 940 en dus de V50 daar in onderhoud. Altijd ontwijkende antwoorden, afspraken niet nakomen, 3 x terug na een grote beurt omdat er iets vergeten was of niet op voorraad. En dat terwijl je 4 weken van te voren de beurt inpland.

Ik ben overgestapt naar Furness in Amsterdam, daar wordt de auto zelfs gewassen en gezogen bij een beurt.

Eric

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-09-2007 09:28 #1177987 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic En daartegenover
Tja, en daar tegenover:

Ik heb er koelvloeistof voor de 760 gehaald, waarbij ze de voorgeschreven mengverhouding even voor me opzochten, wat accessoires nieuw besteld, keurig gebeld toen ze er waren.

Later op zoek naar de ansluiting van de deurspeakers in de 940: ik kon het officiele accessoire-boek inzien, ze hebben de kabels die ze gebruikt hadden liggen erbij gehaald om te passen (op een zaterdagmiddag!) en uiteindelijk heb ik voor weinig geld een originele versterker gekocht om het passend te krijgen.

Daarnaast werken er, zeker in de werkplaats, liefhebbers: er staan regelmatig oudere Volvo's, de 780 die we er spotten bleek van de chef-werkplaats, etc.

Dus ik heb dan weer louter positieve ervaringen (maar heb ook nooit werk daar laten doen, dat niet).

• Michiel Van S (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-09-2007 10:06 #1177990 door Michiel Van S (GAST)
Beantwoord door Michiel Van S (GAST) in topic Lastig..

In Almere ben ik ook meerdere keren netjes geholpen. Keer hebben ze geheel voor niets een stuk rubber slang er op gezet. Wordt altijd netjes terug gebeld. Heb vanmorgen ook even de Brezan gebeld.. vliegwiel kunnen ze niet leveren

Zoektocht gaat dus gewoon door naar een vliegwiel voor mijn V90. Onderdelenlijn en onderdelenzoeker hebben tot op heden ook nog geen resultaat gehad.

En het mooie houtsetje ligt nog steeds te wachten, ook vanmiddag de achterlichten die ik op MP gevonden heb ophalen. IK laat me niet gek maken door een vliegwiel en geef dus niet op.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC