Vakantie naar Zweden-tips graag!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-08-2007 22:32 #1177540
door V700 register
Hey Richard,
kijk hier ook eens naar als je toch aan het spitten bent...wat dacht je van een tipi in de sneeuw of op het ijs met je eigen ijsvisgaatje voor de deur...
www.tyngsjovildmark.com/contact.html
veel plezier en prettige kerstdagen toegewenst..Boy
Beantwoord door V700 register in topic try out in Zweden
Hey Richard,
kijk hier ook eens naar als je toch aan het spitten bent...wat dacht je van een tipi in de sneeuw of op het ijs met je eigen ijsvisgaatje voor de deur...
www.tyngsjovildmark.com/contact.html
veel plezier en prettige kerstdagen toegewenst..Boy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-08-2007 22:39 #1177541
door V700 register
Toon heeft een eigen site en daarin zijn veel dingen in verwerkt over Zweden.
Zoek maar eens op de vakantiefoto's. Je zou zo verhuizen ...
Beantwoord door V700 register in topic erg mooi
Toon heeft een eigen site en daarin zijn veel dingen in verwerkt over Zweden.
Zoek maar eens op de vakantiefoto's. Je zou zo verhuizen ...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-09-2007 00:07 #1179124
door V700 register
Kijk ook eens op <a href=" www.zwedenweb.com/ "> www.zwedenweb.com
Dit is een nederlandstalige site met allemaal tips over Zweden, ook voor wat betreft reisverhalen. Ben zelf helemaal weg van Zweden, al heb ik niet echt winter-ervaring. Bij mij staat het in ieder geval 1 x per jaar op het programma en zal het er jammer genoeg dit jaar waarschijnlijk niet inzitten Het gebied rond Säfsen is weeergaloos mooi. Ben er zelf vorig jaar geweest (in de zomer dan) maar kan me voorstellen dat het 's winters helemaal prachtig is. Vond het voor nederlandse begrippen ook niet echt duur, maar het blijft een smak geld. Als je toch aan het smijten bent is de pont Kiel - Göteborg een echte aanrader. Zeer relaxed! Het ultieme lijkt mij: Zweden per Volvo, is nog niet gebeurd, maar gaat echt wel gebeuren! Voor Säfsen kun je ook boeken/kijken op <a href=" www.säfsen.se/ "> www.säfsen.se , is wel uit te komen in het Zweeds. En het rijden daar is helemaal geweldig en ontspannen. Vorig jaar zomer echt uren gereden zonder iemand tegen te komen. Affijn, ik hou op. Geef maar een PB als je meer info wilt.
Hey do!
Maurits

Beantwoord door V700 register in topic Zwedenweb
Kijk ook eens op <a href=" www.zwedenweb.com/ "> www.zwedenweb.com
Dit is een nederlandstalige site met allemaal tips over Zweden, ook voor wat betreft reisverhalen. Ben zelf helemaal weg van Zweden, al heb ik niet echt winter-ervaring. Bij mij staat het in ieder geval 1 x per jaar op het programma en zal het er jammer genoeg dit jaar waarschijnlijk niet inzitten Het gebied rond Säfsen is weeergaloos mooi. Ben er zelf vorig jaar geweest (in de zomer dan) maar kan me voorstellen dat het 's winters helemaal prachtig is. Vond het voor nederlandse begrippen ook niet echt duur, maar het blijft een smak geld. Als je toch aan het smijten bent is de pont Kiel - Göteborg een echte aanrader. Zeer relaxed! Het ultieme lijkt mij: Zweden per Volvo, is nog niet gebeurd, maar gaat echt wel gebeuren! Voor Säfsen kun je ook boeken/kijken op <a href=" www.säfsen.se/ "> www.säfsen.se , is wel uit te komen in het Zweeds. En het rijden daar is helemaal geweldig en ontspannen. Vorig jaar zomer echt uren gereden zonder iemand tegen te komen. Affijn, ik hou op. Geef maar een PB als je meer info wilt.
Hey do!
Maurits

- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-09-2007 02:14 #1179132
door André Struis
Als Nederland opgeheven wordt (stijgende zeespiegel) vertrek ik naar Sweden.
Ik ben er voor werk en vakantie veel geweest, fantastisch..........
zo erg dat nog altijd een Zweed-lucht bij me draag........(oksels)
Beantwoord door André Struis in topic Verhuizen
Als Nederland opgeheven wordt (stijgende zeespiegel) vertrek ik naar Sweden.
Ik ben er voor werk en vakantie veel geweest, fantastisch..........
zo erg dat nog altijd een Zweed-lucht bij me draag........(oksels)
Moderators: Jerry Stam