sleuteldag Nordicar 22 september
- V700 register
- Nieuw lid
-
Geachte leden,
Zaterdag 22 september kunt u weer sleutelen bij Nordicar in Heerhugowaard. Dat is over 4 weken al.
Natuurlijk dient u zich op te geven bij het bestuur om te mogen sleutelen. Dat kan met <a href="/system/files/Deelname_sleuteldagen.doc">dit</a> document. En natuurlijk mag u ook lid worden deze dag en kennis komen maken hoe een en ander in z'n werk gaat.
Het adres is Nordicar, Galileistraat 2, 1704 SE HEERHUGOWAARD.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
om de magneetkoppeling van m'n airco te reviseren.
groet
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De eerste officiele aanmelding is binnen. Dat was overigens voor de vakantie al dus het wordt weer een drukken en dolle boel in Heerhugowaard.
Toch ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Eric Bakker schreef : Ik kom ook, maar ik denk niet dat ik een brug nodig heb (dus geen aanmelding?).
Ook als je geen brug nodig hebt maar wel wil sleutelen/klussen, moet je je aanmelden.
Als je alleen maar voor de koffie komt, ook prima, maar dan hoef je je officieel niet aan te melden, maar lijkt het me wel zo netjes als je meld dat je aanwezig bent.
En dat is bij deze gebeurd, toch?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Baseman schreef :
Ook als je geen brug nodig hebt maar wel wil sleutelen/klussen, moet je je aanmelden.
Als je alleen maar voor de koffie komt, ook prima, maar dan hoef je je officieel niet aan te melden, maar lijkt het me wel zo netjes als je meld dat je aanwezig bent.
En dat is bij deze gebeurd, toch?
Als je wat wilt klussen moet je je aanmelden via de officiele weg, dat is ook wel handig voor het gast adres om te weten hoeveel man komen klussen etc.
We zouden zelfs misschien eens moeten nadenken om ook de koffieleuten zich te moeten laten aanmelden, dan weet je in ieder geval dat er genoeg koffie is
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb mij al officieel opgegeven.
Wil een storing verhelpen. (LH 2.4 code 2-3-1)
Als er nog meer mensen vanuit het zuiden komen kunnen we wellicht een slingertje vormen?
Ik woon in IJsselstein, mooi punt om te ontmoeten?
Groeten,
Richard
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik kan er deze keer in HHwaard niet bij zijn, we rijden die dag door Zweden op weg naar de boot in Göteborg.
Veel sleutelplezier en tot een volgende keer!
Ton.