Opletten op marktplaats
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb de laatste paar jaren mogen meemaken
Mathy, het is <u>het paar</u> en <u>de jaren</u> en aangezien het om een paar jaren gaat, is het dus;
Ik heb <u>het laatste paar jaren</u> mogen meemaken..... (en volgens mij is het dan zelfs het laatste paar jaar, omdat paar enkelvoud is)
of
Ik heb <u>de laatste jaren</u> mogen meemaken
Voor wat betreft de rest van de fouten in je post ga ik er even vanuit dat ze niet geheel onbedoeld zijn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar ik was onder de indruk dat dit in een topic geplaats in de kletshoek gaande over advertenties die niet kloppen niet geheel ongeoorloofd zou zijn. Mijn fout, wel dus.
Groet,
Richard
(die plots visioenen krijgt van Eric voor een klas vol leerlingen)
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
EndlessQuest schreef :
Maar ik was onder de indruk dat dit in een topic geplaats in de kletshoek gaande over advertenties die niet kloppen niet geheel ongeoorloofd zou zijn. Mijn fout, wel dus.
Het is niet speciaal aan jou gericht, Richard, en ook niet ongeoorloofd. Maar het is wel iets wat vaak terugkomt (in veel draadjes).
- V700 register
- Nieuw lid
-
dat is een teer punt hier,
een typevaudtje is niet erg, en wie de fout vindt mag hem houden.
Maar ik vind wel dat je even mag nalopen (handmatig of elektrisch) wat je plaatst.
Tiens, dan zijn dyslectici in het nadeel, maar mensen die slordig typen (moi) ook!
en buitenlanders
en blinden
en linkshandigen
en en en.
dat zou betekenen dat iedereen die iets fout doet er mee weg kan komen, het liefst met een aai over de bol of nog beter :een applausje.
kom op zeg, We zijn amerika niet! Je kunt daar niks, maar omdat je het probeert krijg je applaus (Dûh)
Maar hoe dan ook, het ging hier om makkelijke oplichterij.
Is die man in ijburg (oid) of zwolle of zo er nog?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Richard
Ik hoop dat ik de meeste fouten er nu uitgehaald heb. Ik pretendeer niet foutloos te zijn, maar doe wel m'n best. Wat ik niet van iedereen kan zeggen.
"de laatste paar" scharen we maar onder de "Limburgismen". Men zegt overigens "het laatste paar schoenen", dus zal "het laatste paar jaren" ook wel correct Nederlands zijn.
Groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Martijn
mbroeren schreef : (overigens plug-in bij Firefox).
Kun je ons vertellen waar die spellingscontrole voor Firefox staat? Ik kan hem bij Mozilla niet vinden.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy schreef :
Hallo Martijn
mbroeren schreef : (overigens plug-in bij Firefox).
Kun je ons vertellen waar die spellingscontrole voor Firefox staat? Ik kan hem bij Mozilla niet vinden.
Groetjes
Mathy
sekus! Onder menu [Extra] gevolgd door [Add-ons] en dan rechtsonderin [Extensies verkrijgen] en dan in de geopende pagina links een beetje bladeren.
Je kunt ook <a href=" addons.mozilla.org/nl/firefox/browse/type:3 " target="_blank">hier op klikken ;-)
groets
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi Mathy,
ik zat alleen maar te sarren hoor. Mijn postings zullen met grote regelmaat foutjes bevatten, daar ben ik van overtuigd. Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen zullen we maar zeggen?
Om toch maar een beetje on-topic te blijven; als je die advertenties op marktplaats bekijkt, dat zouden in theorie nog particulieren kunnen zijn die de bel hebben horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Dan vind ik het niet zo erg. Maar als het bedrijven zijn die zulke dingen roepen, dat vind ik ernstiger.
Het toppunt vind ik altijd wel autobedrijven die advertenties plaatsen van auto`s en daar dan fouten mee maken zoals V6 of 6-lijn, of 5 cilinder als het een 4 is, roepen dat iets G3 is maar dat het dat niet is. Dat zet mijn haren overeind en dan heb ik vaak al helemaal geen zin meer om naar een auto bij zo`n bedrijf te kijken.
En nu zal ik maar vast in de hoek gaan staan en mijn meest recente zonde overdenken.....
Groeten,

Richard