Opletten op marktplaats
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Volvisti
Soms gaat er iemand bij marktplaats in de fout. En soms wijs ik de verkopers daar ook op. Maar vandaag ...
- Er biedt iemand een (rechthoekige) klokkenwinkel aan die zowel in de 700 als de 900 past.
- Er biedt iemand een achterklepspoiler aan, die zowel op de 700 sedan als de 900 sedan past.
- En er biedt iemand een stuur met airbag aan, dat zowel op de 940 als op de 960 past.
Waarmee maar weer eens bewezen is, dat je niet blind moet gaan, op wat verkopers zeggen.
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy schreef :
Hallo Volvisti
Soms gaat er iemand bij marktplaats in de fout. En soms wijs ik de verkopers daar ook op. Maar vandaag ...
- Er biedt iemand een (rechthoekige) klokkenwinkel aan die zowel in de 700 als de 900 past.
- Er biedt iemand een achterklepspoiler aan, die zowel op de 700 sedan als de 900 sedan past.
- En er biedt iemand een stuur met airbag aan, dat zowel op de 940 als op de 960 past.
Waarmee maar weer eens bewezen is, dat je niet blind moet gaan, op wat verkopers zeggen.
Levert hij er soms een figuurzaag bij?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Covik schreef :
Dat is bij de airbag niet een doorslaggevend succes zal ik maar zeggen.....
Maar toch bedankt voor de warning, Mathy.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Volvisti
Baseman schreef :
Covik schreef :
Dat is bij de airbag niet een doorslaggevend succes zal ik maar zeggen.....
Maar toch bedankt voor de warning, Mathy.
Dan doe ik er maar gelijk nog een waarschuwing bij.
Ik was vandaag op een van de opslagplaatsen van Avodie (daar kom je normaalgesproken niet zomaar, ik kan er dus niet te pas en te onpas heen) en daar stond een grijs leren interieur voor een 900 (als ik me niet vergis, kan ook uit een 800 zijn geweest) estate vanaf 1993. Met daaraan wat ik dacht een motortje voor de verstelling (al had ik beter moeten weten). Tijdens het gesprek wijs ik even met een voet naar dat dingetje. Zegt ie dat ik dat niet moet doen. Is de actuator voor de stoel-airbag. Laatst had iemand zo'n stoel opgepakt en was ermee onder de arm weggelopen. Op de een of andere reden was de actuator geactiveerd. Arm op twee plaatsen gebroken. Auw!!!
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy schreef :
Dan doe ik er maar gelijk nog een waarschuwing bij.
Ik was vandaag op een van de opslagplaatsen van Avodie (daar kom je normaalgesproken niet zomaar, ik kan er dus niet te pas en te onpas heen) en daar stond een grijs leren interieur voor een 900 (als ik me niet vergis, kan ook uit een 800 zijn geweest) estate vanaf 1993. Met daaraan wat ik dacht een motortje voor de verstelling (al had ik beter moeten weten). Tijdens het gesprek wijs ik even met een voet naar dat dingetje. Zegt ie dat ik dat niet moet doen. Is de actuator voor de stoel-airbag. Laatst had iemand zo'n stoel opgepakt en was ermee onder de arm weggelopen. Op de een of andere reden was de actuator geactiveerd. Arm op twee plaatsen gebroken. Auw!!!
Erg slordig, want aan het klepje op het paneeltje van de stoel, zit een plastic beugeltje waarmee je de actuator hoort te beschermen. Als die erop zit kan er niets gebeuren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
ach, het kan altijd erger op marktplaats..
<a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...%26df%3D1%26xref%3D1 " target="_blank">autohandel van reeken.
<a href=" www.autohandelmvanreeken.myv.nl/ " target="_blank"> en zijn site
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zou ze de kost niet willen geven, de mensen die wij praktisch analfabeet afleveren in de maatschappij.
In iedere kals zat er wel een. je weet wel, zo'n jongen die net niet mee kon...
So much voor al die pabo juffies.. NOT
Leesblind is niet erg overigens voor dit soort zaken. Maar dan moet je gewoon eerst even je tekstje door de spellings controle halen.
scheelt 90 %.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jeroen schreef :
Ik zou ze de kost niet willen geven, de mensen die wij praktisch analfabeet afleveren in de maatschappij.
In iedere kals zat er wel een. je weet wel, zo'n jongen die net niet mee kon...
So much voor al die pabo juffies.. NOT
Leesblind is niet erg overigens voor dit soort zaken. Maar dan moet je gewoon eerst even je tekstje door de spellings controle halen.
scheelt 90 %.
Ik ben het helemaal met je eens. Jammer dat je juist in dit stuk mijn potentiële dyslexie op de proef stelt door de letters l en a om te draaien bij wat waarschijnlijk klas moet zijn. De spellingscontrole zou dit.... (overigens plug-in bij Firefox).
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Jeroen, Volvisti
Ik heb het laatste paar jaren mogen meemaken, dat er zowel bij de PABO-juffen en -meester, als bij degenen die anderen op hun typefouten wijzen, personen zitten die zich niet aan de regels van hun eigen spel houden.
Groetjes
Mathy