WA-casco of all-risk?
- V700 register
- Nieuw lid
-
ErwinE schreef :
Maar ook de 960 heb ik goed kunnen verzekeren.
Succes ermee, mocht je nog meer willen weten kun je me altijd effe bellen
heb jij de 960 all risk kunnen verzekeren?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Martijn
mbroeren schreef : (of dat het vandalisme was)?
Wordt dat niet gedekt door WA-top of WA-extra?
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik ken alleen WA-casco (alles), WA-plus (met ruit en diefstal) en WA (verplicht).
De andere termen ken ik niet. Weet wel dat bij plus er dus geen vandalisme etc wordt gedekt. Mijn wagen nadert de 10 jaar. Dan wordt ik er bij Nationale Nederlanden (waar ik via mijn vader veel personeelskorting krijg) uitgegooid als het om casco gaat (val dus terug naar plus). Vandaar dat ik erg geïnteresseerd ben in een totale dekking bij een andere maatschappij. Ik vertrouw mezelf best, maar omdat ik zolang schadevrij heb gereden, zou statistisch er nu eerder wat gebeuren. Bovendien woon ik in Utrecht, lijkt me dat dat genoeg zegt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Paul schreef : onze 960 is all-risk verzekerd. Dagwaarde is immers veel hoger dan de premie.
waar?
kosten bij 20 jaar schadevrij?
dankjewel
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij de door jou geschetste waarde moet je altijd all risk nemen.
Bij 75% no-claim kost onze 740Tic ongeveer 50 euro per maand aan WA beperkt casco (WA Plus) (12500 k'/jaar)
De V70 kost allrisc 110 euro per maand. (25000+ km/jaar)
Beiden met no-claim garantie bij Interpolis
Alleen even uitzoeken hoe je verzekering omgaat met een taxatierapport.
Ik zou niet uitgaan van je eigen schadevrije jaren, zoals de beleggers altijd zeggen: Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
Voordeel van all risc is dat je bij schade de wagen direct kan repareren, de verzekering zoekt wel uit wie er schuld heeft, je hoeft niet op de uitslag te wachten.
Ik heb ooit eens eind november een aanrijding gehad, begin december reed ik alweer rond in de 940 maar pas in maart kreeg ik de uitslag van de verzekering over de schuldvraag. Ik neem aan dat je niet zolang op reparatie wilt wachten als er wat gebeurt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn eigen schadeverleden biedt zeker geen garantie voor de toekomst!
Hij is nu WA Plus verzekerd. Als ik 'm alsnog all risk zou verzekeren, dan blijf die vervangingswaarde die twee keer zo hoog is als de dagwaarde, dus moet ik taxeren. Elk jaar weer. Jaarlijks praat je dan over een flink bedrag extra aan extra premie en taxatiekosten.
Nog maar even rekenen. Geld uitgeven aan verzekeringen valt me nog altijd zwaarder dan aan een Volvo
Joost

- V700 register
- Nieuw lid
-
Paul schreef : interpolis, geen probleem. All-risk bijna 11 jaar oud. 75% no-claime.
tegen taxatiewaarde?
km-vrij?