Probleem/uitdaging: 940 Aut 1994 gestrand in noord-frankrijk
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-07-2007 00:28 #1174617
door V700 register
Ik heb de boodschapper weggestuurd met de tips en tricks uitleg en mogelijke aandachtspunten, en hij zou vandaag (och, dat is al gisteren) contact hebben met de eigenaresse van de auto, maar ik heb nog geen feedback gehad.
Ofwel,
Beantwoord door V700 register in topic Helaas geen mededelingen.
Ik heb de boodschapper weggestuurd met de tips en tricks uitleg en mogelijke aandachtspunten, en hij zou vandaag (och, dat is al gisteren) contact hebben met de eigenaresse van de auto, maar ik heb nog geen feedback gehad.
Ofwel,
- hij loopt en niks meer aan het handje
- of niet
- of hij is mijn nummer kwijt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-07-2007 14:28 #1174640
door V700 register
Welnu, ik heb de "boodschapper" gesproken en die meldde dat de Volvo vakgarage in Abbeville de auto heeft bekeken en gemakshalve de bakolie heeft ververst, althans, zo heeft de niet frans-sprekende eigenaresse het begrepen.
De auto rijdt nu weer gelijk het een Volvo betaamt.
Als ie nu ook de 300 kilometer terug naar de boot haalt, zijn ze weer gelukkig, dan kan ie op Guernsey onder handen genomen worden door de plaatselijke garagist, die van die grote beurt.
Vervuiling in filters en rommel in de olie lijkt mij de meest logisch oorzaak geweest te zijn.
Ik heb er zelf nog niet echt een goed gevoel bij, maar ja.......
Hij rijdt weer, allen bedankt voor het meedenken en Hugo voor het aanbod.
Beantwoord door V700 register in topic De update.
Welnu, ik heb de "boodschapper" gesproken en die meldde dat de Volvo vakgarage in Abbeville de auto heeft bekeken en gemakshalve de bakolie heeft ververst, althans, zo heeft de niet frans-sprekende eigenaresse het begrepen.
De auto rijdt nu weer gelijk het een Volvo betaamt.
Als ie nu ook de 300 kilometer terug naar de boot haalt, zijn ze weer gelukkig, dan kan ie op Guernsey onder handen genomen worden door de plaatselijke garagist, die van die grote beurt.
Vervuiling in filters en rommel in de olie lijkt mij de meest logisch oorzaak geweest te zijn.
Ik heb er zelf nog niet echt een goed gevoel bij, maar ja.......
Hij rijdt weer, allen bedankt voor het meedenken en Hugo voor het aanbod.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-08-2007 11:03 #1175661
door V700 register
De auto is afgesleept naar de boot, verscheept naar 'huis' en zal daar door de garage op Guernsey worden bekeken.
De Garage in Frankrijk dacht dat de koppelomvormer defect was en dat dacht ik ook.
Als de reparatie te duur naar de zin wordt wordt hij niet gerepareerd, maar zeker is wel, dat als het meevalt de auto volgend jaar niet weer naar Frankrijk op vakantie gaat.
Dus..........
Mocht iemand interesse hebben in een rechts-gestuurde 940 estate....
Beantwoord door V700 register in topic Afgerond?
De auto is afgesleept naar de boot, verscheept naar 'huis' en zal daar door de garage op Guernsey worden bekeken.
De Garage in Frankrijk dacht dat de koppelomvormer defect was en dat dacht ik ook.
Als de reparatie te duur naar de zin wordt wordt hij niet gerepareerd, maar zeker is wel, dat als het meevalt de auto volgend jaar niet weer naar Frankrijk op vakantie gaat.
Dus..........
Mocht iemand interesse hebben in een rechts-gestuurde 940 estate....
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-08-2007 13:25 #1175670
door Mathy van Nisselroy
Hallo Bas
Wat kan er aan zo'n koppelomvormer kapot dan? Volgens mij zijn het drie schoepenwielen met wat lagers en da's alles.
Groetjes
Mathy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic schoepenwielen met lagers
Hallo Bas
Wat kan er aan zo'n koppelomvormer kapot dan? Volgens mij zijn het drie schoepenwielen met wat lagers en da's alles.
Groetjes
Mathy
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-08-2007 00:39 #1175918
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Vuil
Hij kan vol komen te zitten met vuil, door de centrifugaalkracht tegen de omtrek/buitenwand aangekoekt
Moderators: Jerry Stam