Weet iemand iets van de 164

• bouke maas (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2008 10:38 #1194191 door bouke maas (GAST)
Beantwoord door bouke maas (GAST) in topic Inmiddels is ie op de weg....
Hoi allemaal,
Inmiddels is de 164 op de weg en heeft al weer zo'n 3500 km probleemloos gereden. Mooi is ie nog niet, maar wel heel erg hard!  Ze heeft de bijnaam de "barones"gekregen omdat ze ons een beetje aan verlopen adel doet denken, alleen al vanwege de donkerrode kleur. We hebben 5 kilo lasdraad gebruikt om de volgende onderdelen weer in te lassen:
- 2 nieuwe buitendorpels
- 2 nieuwe binnendorpels
- 4 nieuwe bodems (deze keer van 1.5mm staal)
- nieuwe parvent en onderbak parvent
- 2 nieuwe reservewiel bakken
- diverse lapwerk
Maar ik heb ook nog een vraag. Ik ben op internet aan het zoeken naar een goed forum waar het een en ander over deze auto's bekend is, maar dat heb ik nog niet kunnen vinden. Op de site van de V44 vereniging kom ik heel weinig tegen over de 164. Dus als iemand Tips heeft!

Groetjes Bouke 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2008 11:00 #1194194 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ben bezig....

bouke maas schreef : Maar ik heb ook nog een vraag. Ik ben op internet aan het zoeken naar een goed forum waar het een en ander over deze auto's bekend is, maar dat heb ik nog niet kunnen vinden. Op de site van de V44 vereniging kom ik heel weinig tegen over de 164. Dus als iemand Tips heeft!

Ondanks dat mijn 164 verkocht is, en ik nog op zoek naar een leuke, makkelijke forumtool, die ik met een gerust hart veilig kan wegzetten op www.volvo164register.nlAls je erbij wil assisteren, prima, als je tips hebt ook prima, ik vermoed zelf dat ik er niet eerder dan half april weer aan toe kom.
Voor de rest, ben je aangewezen op v44.nl.Heb je toevallig ook die CD van Scandcar al?

• bouke maas (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2008 15:57 #1194216 door bouke maas (GAST)
Beantwoord door bouke maas (GAST) in topic Leuk initiatief Bas
Hoi Bas,
 Leuk initiatief! Ik sluit me bij deze aan. Ik ben dus niet de enige die merkte dat er voor de 164 qua forum niet zoveel voorhanden was. Wel jammer dat je je auto verkocht hebt........, maar misschien komt er nog een nieuwe? Bij nordiccar heb ik er eentje zien staan voor E 2250,-- die er op de foto's best heel goed uitzag!

Groetjes Bouke 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC