Ook een pech dag
- Jan Huijsmans
-
- Nieuw lid
-
Dat heeft Edo wel gemerkt met m'n compressor achterin. (en niet vastzetten) e zou wel kracht moeten zetten, maar als je stenen gooit is dat al meer dan voldoende. (omvallen van de compressor was ook voldoende, daar heeft de rubberen dop die er doorheen ging niets aan geholpen)
Hij was overigens erg blij dat we op de sloop het laatste achterruitje hebben kunnen vinden. (scheelt behoorlijk als ik deze prijs zo zie)
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Met een scherp kantje, een barst, oke.
Maar er helemaal DOORHEEN?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Het is maar een zijraam, geen voorruit. Een voorruit is gelaagd, een zijraam is 'normaal' glas. Je moet een stevige tik geven omdat het gehard is, maar als ie zo gebarsten is is een zuchtje wind genoeg om de splinters eruit te krijgen.
Waarom denkt iedereen toch dat de rest van de ruiten net zo sterk is als de voorruit?
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
jhuijsmans schreef :
Het is maar een zijraam, geen voorruit. Een voorruit is gelaagd, een zijraam is 'normaal' glas. Je moet een stevige tik geven omdat het gehard is, maar als ie zo gebarsten is is een zuchtje wind genoeg om de splinters eruit te krijgen.
Waarom denkt iedereen toch dat de rest van de ruiten net zo sterk is als de voorruit?
Wie is iedereen of heb ik iets gemist?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
jhuijsmans schreef :
Waarom denkt iedereen toch dat de rest van de ruiten net zo sterk is als de voorruit?
Dat denk ik helemaal niet, ik heb alleen zelf een keer geprobeerd (wegens in de auto laten liggen van de sleutels) op verzoek van de eigenaar de ruit van een escort eruit te tikken. Ik had alleen een bijl on de kofferbak liggen, maar ik kan je zeggen dat dat heel erg veel moeite kostte om dat raam stuk te krijgen.
Vandaar mijn verbazing.
Ik weet dat de voorruit PUR-verlijmd is en onderdeel is van de kooiconstructie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zitten deze lieve kinderen ook op een school voor lieve kinderen.?
Sterkte,.....
Groeten ûût Epe
De Dalhaussertjes.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er sloegen twee ponies op hol die net voor een huifkar waren gezet. Zo te zien zelfde raam, alleen alles lág meteen binnen. Gelukkig hadden de ponies er weinig last van. Maar ik kan me niet herinneren dat het ruitje 1000 gulden gekost heeft!?
Overigens heb ik het gevoel dat de voorruiten van Carglass minder sterk zijn dan de originele Volvo voorruiten. Is dat een gevoel (bijna elk jaar wel vervangen, terwijl de oudere Volvi jaren reden zonder noodzakelijke voorruit vervanging?)
Iemand ervaring?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





