Buitentemperatuurmeter op marktplaats
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2007 20:28 #1170540
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ophalen
Als jij de betaling regelt, en niet al teveel hasst hebt met je spullen, wil ik ze best voor je oppikken in Nagele, daar zit ik vlakbij.
Enige nadeel is: ik kom zelden tot nooit in de buurt van Spijkenisse, dus daar moeten we dan iets voor regelen.
Enige nadeel is: ik kom zelden tot nooit in de buurt van Spijkenisse, dus daar moeten we dan iets voor regelen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2007 21:09 #1170550
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niet de regio-coordinator
Dat lijkt me bijna niet. Hoewel die naam vals kan zijn, heb ik niet het idee dat de schrijfstijl van Jan (ex RC) op deze wijze in elkaar zit.
Tevens zie je op enkele foto's een soort rooster dat gebruikt wordt door boeren om aardappels op te storten en te drogen. Of het is een rooster uit een stal. Aangezien ik een beetje weet hoe Jan woont, zijn deze foto's NIET bij hem op de stoep gemaakt.
Dus ...
Tevens zie je op enkele foto's een soort rooster dat gebruikt wordt door boeren om aardappels op te storten en te drogen. Of het is een rooster uit een stal. Aangezien ik een beetje weet hoe Jan woont, zijn deze foto's NIET bij hem op de stoep gemaakt.
Dus ...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2007 22:53 #1170574
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ophalen
Nou Willem dat zou fijn zijn.
Haast heb ik er niet mee. Maarre....Kan ik het geld ook aan jou overmaken?
Ik heb ook nog niets gehoord van de verkoper.
Ik heb hem om een tel. nummer en adres gevraagd, werkt wel zo handig. Misschien kan dat ook al niet je weet maar nooit..
Zodra ik wat weet hoor dan laat ik het weten.
Groeten Rob
Haast heb ik er niet mee. Maarre....Kan ik het geld ook aan jou overmaken?
Ik heb ook nog niets gehoord van de verkoper.
Ik heb hem om een tel. nummer en adres gevraagd, werkt wel zo handig. Misschien kan dat ook al niet je weet maar nooit..
Zodra ik wat weet hoor dan laat ik het weten.
Groeten Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2007 23:22 #1170581
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geduld.
Ik heb bij de beste man twee achterlichten gekocht, tenminste dat dacht ik.Na een prijs afgesproken te hebben zou hij mij de achterlichten opsturen,jawel OPSTUREN!Ik heb hem mijn gegevens gemaild en om zijn rekeningnummer gevraagd maar helaas...Ik wacht nu al een week of 4 op op zijn gegevens.Misschien is hij geschrokken omdat ik al zijn gegevens wou voordat ik het geld ging overmaken. Maar eh..inmiddels hoef ik dus die achterlichten niet meer...niet veel vertrouwen meer in.Ik denk dat ik ze maar bij Wytze bestel.
Bert
Bert
Moderators: Jerry Stam