Buitentemperatuurmeter op marktplaats
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb ik weer. kan ik een complete buitentemperatuurmeter kopen op marktplaats. Heb ik een deal met de verkoper. Maarrrrr... Wiltie niet opsturen en aangezien de flevopolder wel wat ver weg is vanuit spijkenisse moet ik het dan maar laten lopen... Of is er iemand uit de buurt die ook wat koopt en dan naar mij wil verzenden?
Het is de adverteerder uit Nagele.
Iemand anders die ook zo'n setje te koop heeft mag ook reageren.
Groeten Rob
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Helaas kan ik je niet helpen, maar ik ben blij dat je dit even meldt. Deze meneer adverteert geregeld op marktplaats. En soms zit daar wel wat interessants bij. Maar ja, als meneer niet wil opsturen, houdt de pret snel op natuurlijk.
BTW heb je dit al bij marktplaats gemeld? Volgens mij vergeet meneer namelijk nog wel eens in de advertentie te zetten, dat ie niet opstuurt.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedankt voor de tip. Zojuist marktplaats een mailtje gestuurd.
Ik baal nog steeds. Ben benieuwd wat ze zeggen.
Nu nog een temp. meter en ik ben blij
Groeten Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben morgen in de buurt van JG, en ben ´s avonds weer in Vlaardingen.Een en ander zou geregeld kunnen worden, maar ik ga dit niet zelf regelen.
Ik vertrek morgenochtend, en blijf de rest van de dag in de polder. Ik hoor het wel
Groetjes,Jan
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Als dat waar is, is de verkoper iemand die vaker in dan buiten het ziekenhuis vertoeft, een verzamelaar die een niet bepaald prettige reden heeft om zijn verzameling af te bouwen...
Dat betekent niet, dat hij geen verplichtingen heeft, wel dat er misschien een beetje rekening met persoonlijke omstandigheden moet worden gehouden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb de eerste 10 advertenties uit Bas' link nagekeken. Nergens staat ook maar één woord over het feit dat er niet verstuurd wordt. Terwijl je dat met "knippen en plakken" heel eenvoudig in alle advertenties kunt zetten.Willem van Strik lidnr 328 schreef : Dat betekent niet, dat hij geen verplichtingen heeft, wel dat er misschien een beetje rekening met persoonlijke omstandigheden moet worden gehouden.
En wie zoveel advertenties kan plaatsen, kan best een regeltje toevoegen waarin ie meldt dat je de spullen op moet (laten) halen.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedankt voor alle reacties.
Ik ken de adverteerder niet en als het een bekende van de vereniging is die om gezondheidsredenen het spul wil verkopen is dat natuurlijk niet leuk.
Ik ga de verkoper mailen dat ik wel interesse heb maar nog wel vervoer moet zien te regelen binnen een periode van iets van 2 weken en dat het anders over gaat. In de hoop dat hij dat ook goed vind.
Dus als er iemand die kant op gaat houd ik me aanbevolen. Evt kosten worden vergoed mits redelijk.
Groeten Rob uit Spijkenisse