Gezien bij Volvo dealer: V90 1997
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Verder heb je de hoofdkeuzen in mengsysteem, dat kan een ringmixer (heeft mijn V90) of een injectiesysteem per cilinder zijn, of zijn er nog andere mogelijkheden?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Ja Willem ik bedoel idd een verdamper (zoals gebruikelijk bij de oudere modellen) met een gasstuk op het inlaatspruitstuk(gasklephuis)Willem van Strik lidnr 328 schreef : Leon, bedoel je inderdaad verdamper, of bedoel je ringmixer? Alleen een LPi installatie heeft geen verdamper, elk ander LPG-systeem dat ik ken heeft er wel eentje.
Verder heb je de hoofdkeuzen in mengsysteem, dat kan een ringmixer (heeft mijn V90) of een injectiesysteem per cilinder zijn, of zijn er nog andere mogelijkheden?
Zelfde als in mn ex 940, die van 'oldchatterman' ; wel G3 maar geen (gas)injectie
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik krijg een telefoontje zodra de V90 weer te bezichtigen is. Hopelijk werken ze een beetje door: van woensdag tot en met maandag (6-11 juni) ben ik naar Trollhättan in Zweden voor het 60 jarig bestaan van SAAB. Uiteraard gaan we ook naar het Volvomuseum in Göteborg!
Groetjes uit Zuid-Limburg,
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Met deze stand zou ik twijfelen of je het er alsnog in wilt bouwen, dan wordt ' ie wel erg duur.
Maar goed, voor dat geld en dan zonder garantie mag de wagen ook helemaal niets meer mankeren. En het lijkt me niet onverstanmdig om een aankoopkeuring te laten doen in dat geval.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heeft een van onze clubleden de V90 gekocht? Ik hoop dat ze bij een liefhebber terecht is gekomen.
Sverige är fantastiskt!!