Martin Bril
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik weet het wel zeker:budo schreef : Het stukje is zeker geschikt. Ik herkende veel van wat hij schreef. Wat mij wel verbaast is dat hij de auto op 68kkm gekocht heeft, er staat nu 2 ton op en hij is af! Eerste motor opgeblazen en een keer door z'n hoeven gezakt. Óf de 850 is minder sterk dan de 7/9 serie, óf mijnheer Bril is niet erg zachtzinnig voor zijn gele liefde. Ik denk dat laatste.
Martin Bril schreef : We hobbelen dan over de Utrechtsebrug de stad binnen, en ik zeg dan altijd: "hij heeft ons weer veilig thuisgebracht." Gezien mijn rijstijl is dat een hele prestatie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ben ik nou de enige, die moeite heeft, dit te geloven??Martin Bril schreef: "Die had hem weer in Belgie gekocht, van een oude dame. Er stond 65.000 kilometer op de teller. Zij had het monster gekocht omdat ze de kleur zo mooi vond. Harder dan 100 had ze er nooit in gereden."
Coert
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Bij een buitenlandse auto moet een lage kilometerstand ALTIJD vergezeld gan van een vorm van bewijs, zoals bijvoorbeeld ingevulde onderhoudsboekjes, of een uitdraai waaruit blijkt dat de wagen niet geregistreerd is geweest of zo.
Dat oude dametje is natuurlijk helemaal niet te traceren, tenzij je er zelf mee aan het praten bent geweest.
Meer waarschijnlijk is, dat hij een opgeknapte schadewagen heeft gekocht, die een tijdje van de weg is geweest en om die reden weinig kilometers had. Of dat de kilometers wel gereden zijn, maar niet op de teller staan...
Allemaal best, hij heeft genoten van de wagen en daar gaat het toch om?
- V700 register
- Nieuw lid
-
wij moesten ook al lachen, zaterdag .CPeeters schreef :
Ben ik nou de enige, die moeite heeft, dit te geloven??Martin Bril schreef: "Die had hem weer in Belgie gekocht, van een oude dame. Er stond 65.000 kilometer op de teller. Zij had het monster gekocht omdat ze de kleur zo mooi vond. Harder dan 100 had ze er nooit in gereden."
Coert
Dat vrouwtje zou ik wel een willen spreken.
Hoewel, straks wil mijn vrouwtje ook zo'n ding rijden.
(nooit harder dan 100, dûh, dat kan niet eens)
Ik heb de auto van mijn schoonvader ook wel eens zien staan bij de runno dealer.
Bij die auto kwam ook een heel apart verhaal, niet geheel onwaar, maar ook niet helemaal waar.