Welke autoverzekering?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zit een beetje om mij heen te kijken naar een goede en het liefst een zo goedkoop mogelijke autoverzekering.
Ik ben benieuwd of ik hier nog wat tips uit de eerste hand krijg en welke soort verzekeringen de meeste van jullie hebben.

Wederom bedankt voor jullie reacties!
Groet Rik
740 4-drs automaat met schuifdak/1989
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De een heeft beperkingen qua reparatie, de ander voorwaarden aan premie ivm alarmsystemen, weer een ander stelt voorwaarden aan kilometrage.
Anyway, ik heb ZLM gebeld voor een offerte, maar vanaf gezien in verband met groene onderdelen leverancies en vastgestelde garages (525 euri per jaar, WA+)
Interpolis kom ik niet meer, in verband met een inboedelakkefietje.(was 780 euri per jaar, WA+)
Ik zit nu bij Centraal Beheer, met korting via mijn werkgever. Ook groene service, maar volgens mij wel goede prijs/kwaliteit verhouding. Autoverzekering met alles d'r op en d'r aan, WA dikke plus dus (behalve aanrijdingen) voor 530 euri. (met no-claim beschermer)
See for yourself......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Effe op internet kijken bij bv kieskeurig.nl of via de startpagina.nl, ik heb nu 2 verzekeringen bij polis direct lopen, en ik betaal geloof ik 60 euro in de maand voor twee auto's. valt dus wel mee, overigens was centraal beheer ook niet duur, daar had ik mijn Inca verzekerd all risc voor 30 Euro per maand.
Groeten,
Co.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Kijk eens bij GIO adviesgroep in Almere (<a href=" www.gio.eu/ "> www.gio.eu )

Ik heb hier in ieder geval mijn 244 GL D6 onder oldtimerverzekering (kan al vanaf 15 jaar) ondergebracht. Uiteraard beperkingen qua kilometers en eerste auto en zo, maar ze verzekeren ook op BM voorwaarden.
Heeft ook een goede reputatie in de Volvo wereld.

Klaas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten ûût Epe
De Dalhaussertjes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb nu ook 80% no claim, maar alleen via mijn eigen tussenpersoon (heeft hij goed geregeld) waar ik al mijn verzekeringen heb. (Nog eens extra 15% korting)

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Moet je de 7 als 2e auto gebruiken? en zit er een kilometerbeperking op?
Groeten De Dalhaussertjes ûût Epe
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet Rik
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij diks.nl hoef je geen 2e auto, en de kilometerbeperking ligt geloof ik op 12000 km/jaar. Voor een sedan (die lichter is) zou ik met 7 schadevrije jaren slechts 136 euro per jaar kwijt zijn.Wouter1973 schreef : Diks.nl beschouwt onze Volvo's als semi-klassieker. Ik ben met ca. 7 schadevrije jaren aan WA 176 euro per jaar kwijt.