Autokampioen 960 - Scan gemaakt!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-06-2007 14:38 #1169020 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ding

Mathy schreef : Afgelopen woensdag reed me een zwarte Camry met gouden letters voorbij.  Normaal vind ik dat wat te.  Maar op die zwarte Camry stond het best mooi.

Hoe luidt dat spreekwoord ook al weer: Al draagt een aap een gouden ring.......

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-06-2007 14:45 #1169022 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Niet standaard

Willem van Strik lidnr 328 schreef : Ik zie nog wel wat meer chrome op jouw auto, Eric. Denk aan deurgrepen en grille bijvoorbeeld.
Die zwarte heeft dat niet, daar lijkt alles (bumperplaten niet goed te zien) in matzwart uitgevoerd te zijn. [...] Bij mijn weten heeft Volvo geen 960's in blackline geleverd.

Daar heb je gelijk in, ik had de deurgreep middenstukken vergeten. Maar die grille is gewoon een nieuwere blokjesgrill, die er dus niet op hoort. Dan blijven deze deurgrepen en de stootstrip over, die inderdaad afwijken van de standaard 960 uit dat bouwjaar. Ook heb ik mij afgevraagd waarom de 3.0 24V aanduiding ontbreekt op de achterklep. En de bumper bovenplaten zijn moeilijk te zien op de foto, maar ze zouden inderdaad zwart kunnen zijn op deze auto.
Wellicht zijn deze dingen inderdaad later aangebracht, ik weet ook niet van een Blackline optie. 

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-06-2007 14:50 #1169023 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic typeaanduiding

Eric Bakker schreef : Ook heb ik mij afgevraagd waarom de 3.0 24V aanduiding ontbreekt op de achterklep.

Bij de meeste merken kun je aangeven dat je geen typeaanduiding achterop wil. Dat moet bij Vvolvo ook vast wel kunnen.

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-06-2007 14:52 #1169024 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Opties

sdijkstra schreef : PffffBen ik tenminste niet de enige die het opviel.

Okay, je hebt wel gelijk dat deze auto niet 'standaard' is voor een 960 bj 1991.
Maar of Blackline een optie was.... 
Ik zou heel graag een 960 prijslijst hebben van de 960 bj 1991, en daarop zou dit ook vermeld moeten staan. Ik heb wel het accessoireboek 1991 en de prijslijst daarbij, maar daar komen deze opties niet op voor.

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-06-2007 15:02 #1169025 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Half werk

bodejodel schreef :

Eric Bakker schreef : Ook heb ik mij afgevraagd waarom de 3.0 24V aanduiding ontbreekt op de achterklep.

Bij de meeste merken kun je aangeven dat je geen typeaanduiding achterop wil. Dat moet bij Volvo ook vast wel kunnen.

Maar er staat wel '960' op. Dat was later wel zo (net als bij de 940), maar (volgens mij) niet in 1991.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-06-2007 15:12 #1169026 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Onderscheid...
Ik weet dat je daar in ieder geval bij Volkswagen onderscheid ik kunt maken.
(wel Passat, geen TDI bijvoorbeeld...)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-06-2007 15:29 #1169029 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De strips op de bumper
De strips op de bumper lijken antraciet, net zoals bij mijn 740. Trouwens , lijkt het alsof de bumpers en spiegels ook niet mee gespoten zijn.

• Jeffrey van Loo
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-06-2007 15:47 #1169032 door Jeffrey van Loo
Beantwoord door Jeffrey van Loo in topic afhankelijk van de kleur
Het zou kunnen zijn dat het met de kleur te maken heeft. Misschien dat je als je een zwarte auto bestelde ook een zwarte afwerking kreeg. Ik ben al op zoek geweest naar een andere (niet-metallic) zwarte, maar heb er geen kunnen vinden. In de folder (van 1993) wordt er verder in ieder geval niets over gezegd. De grille lijkt me zowiezo ook niet origineel.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC