Autokampioen 960 - Scan gemaakt!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoe luidt dat spreekwoord ook al weer: Al draagt een aap een gouden ring.......Mathy schreef : Afgelopen woensdag reed me een zwarte Camry met gouden letters voorbij. Normaal vind ik dat wat te. Maar op die zwarte Camry stond het best mooi.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Daar heb je gelijk in, ik had de deurgreep middenstukken vergeten. Maar die grille is gewoon een nieuwere blokjesgrill, die er dus niet op hoort. Dan blijven deze deurgrepen en de stootstrip over, die inderdaad afwijken van de standaard 960 uit dat bouwjaar. Ook heb ik mij afgevraagd waarom de 3.0 24V aanduiding ontbreekt op de achterklep. En de bumper bovenplaten zijn moeilijk te zien op de foto, maar ze zouden inderdaad zwart kunnen zijn op deze auto.Willem van Strik lidnr 328 schreef : Ik zie nog wel wat meer chrome op jouw auto, Eric. Denk aan deurgrepen en grille bijvoorbeeld.
Die zwarte heeft dat niet, daar lijkt alles (bumperplaten niet goed te zien) in matzwart uitgevoerd te zijn. [...] Bij mijn weten heeft Volvo geen 960's in blackline geleverd.
Wellicht zijn deze dingen inderdaad later aangebracht, ik weet ook niet van een Blackline optie.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Bij de meeste merken kun je aangeven dat je geen typeaanduiding achterop wil. Dat moet bij Vvolvo ook vast wel kunnen.Eric Bakker schreef : Ook heb ik mij afgevraagd waarom de 3.0 24V aanduiding ontbreekt op de achterklep.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Okay, je hebt wel gelijk dat deze auto niet 'standaard' is voor een 960 bj 1991.sdijkstra schreef : PffffBen ik tenminste niet de enige die het opviel.
Maar of Blackline een optie was....
Ik zou heel graag een 960 prijslijst hebben van de 960 bj 1991, en daarop zou dit ook vermeld moeten staan. Ik heb wel het accessoireboek 1991 en de prijslijst daarbij, maar daar komen deze opties niet op voor.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Maar er staat wel '960' op. Dat was later wel zo (net als bij de 940), maar (volgens mij) niet in 1991.bodejodel schreef :
Bij de meeste merken kun je aangeven dat je geen typeaanduiding achterop wil. Dat moet bij Volvo ook vast wel kunnen.Eric Bakker schreef : Ook heb ik mij afgevraagd waarom de 3.0 24V aanduiding ontbreekt op de achterklep.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
(wel Passat, geen TDI bijvoorbeeld...)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jeffrey van Loo
- Nieuw lid
-