Autokampioen 960 - Scan gemaakt!
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Op de foto's lijkt het een Blackline?!?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Een 960 Blackline heb ik nog niet eerder van gehoord. Van de 960 was er in 1991 maar één versie (inclusief alle opties), en in 92 en 93 waren er de Standaard (een uitgeklede) en de Executive.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Zodra ze binnen zijn en de ooievaar nog op zich laat wachten zal ik ze effe scannen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jeffrey van Loo
- Nieuw lid
-
Ik denk trouwens niet dat Autokampioen het een probleem vindt als er 1 pagina uit hun tijdschrift op een besloten omgeving van een club voor liefhebbers wordt geplaatst.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Heel mooi, en nu staat hij ook <a href="/?q=node/11335" target="_blank" title="Budgetoccasion">hier in een pdf</a> . Leest even makkelijker...Jeffrey schreef : We hadden hem op het werk ook, dus de test staat <a href="/?q=node/11334" target="_blank" title="960 in Autokampioen">hier</a>
Leuk hoor, één van de 23 nog in Nederland rijdende 91-er 965's, en hij is ook nog te koop, incl. 'nieuwe' motor. En met niet-originele blokjesgrille.
@Jeffrey: ze weten het bij de autokampioen wel: er staat "Deze hoogst zeldzame 960 Estate...".
- Jeffrey van Loo
- Nieuw lid
-
Vervelende situatie als je de test gelezen hebt, naar aanleiding daarvan ook zo'n auto wil hebben en dan blijkt dat ze bijna nooit te koop te staan. Deze auto zal er misschien snel door verkocht worden, maar dan zijn ze (in ieder geval hier in Nederland) waarschijnlijk weer een tijdje op......
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Alle reclame voor onze bakstenen is meegenomen. Misschien gaan een paar van die lezer wel zoeken op het internet naar informatie over deze auto('s). Misschien komen ze daarbij onze verenigingssite tegen. Misschien willen ze vervolgens wel een 960 importeren. Of "nemen genoegen" met een 960 van een ander modeljaar. En misschien kopen ze wel een 700 of een 940.
Als daarmee ook maar één baksteen voorlopig gered wordt van het autokerkhof, is dat het al waard.
Ik zie trouwens liever een positieve test van een baksteen dan een test van een Ferrari. Ook daarvan is het nut niet zo heel groot. Maar heel veel mensen bekijken hem toch.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Misschien kunnen we wel weer een conclusie trekken dat de zwarte en de witte 960's niet met meegespoten bumpers en spiegels geleverd zijn.. Zou dat misschien alleen maar besteed zijn aan de metallic kleuren??
Ik vind het opvallend!