Overzicht "slechte" occasions
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-02-2007 23:01 #1156414
door A. Remy
Beantwoord door A. Remy in topic Relatief
Hej hej,
Alles is relatief. Ik heb een dikke 260km afgelegd (enkele reis vanuit België) om een 960 te gaan bekijken die niet meer aansloeg. Afblijven die kar werd mij aangeraden. Ter plaatse een goede vriend laten kijken en wat sleutelen en de 6-cylinder draaide terug zoals ze bedoeld is te draaien (zacht dus). Voor 500 € (ik had eigenlijk alleen maar een motor nodig) kan ik dus niet sukkelen vind ik.
Grtz
Wolwo
Alles is relatief. Ik heb een dikke 260km afgelegd (enkele reis vanuit België) om een 960 te gaan bekijken die niet meer aansloeg. Afblijven die kar werd mij aangeraden. Ter plaatse een goede vriend laten kijken en wat sleutelen en de 6-cylinder draaide terug zoals ze bedoeld is te draaien (zacht dus). Voor 500 € (ik had eigenlijk alleen maar een motor nodig) kan ik dus niet sukkelen vind ik.
Grtz
Wolwo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-02-2007 21:29 #1156549
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ben wederom gaan kijken
Ik ben wederom gaan kijken naar een volvo 960 en eindelijk,gewoon een prima Volvo! Gewoon eerlijk zijn is het beste...
Ik heb wel informatie betreffende de auto's (allen 960 aut 3.0 BWJ 1991-1993)die ik heb bezocht,maar ik eerbiedig dit forum,desalnietemin,per pm wil ik deze wel verstrekken.
PS: Mocht de moderator dit alsnog liever niet hebben,dan zie ik hiervan af.
Ik heb wel informatie betreffende de auto's (allen 960 aut 3.0 BWJ 1991-1993)die ik heb bezocht,maar ik eerbiedig dit forum,desalnietemin,per pm wil ik deze wel verstrekken.
PS: Mocht de moderator dit alsnog liever niet hebben,dan zie ik hiervan af.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2007 16:08 #1156787
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vrijdag ga ik mijn volvo halen.
Mijn saab verkocht,en de prima Volvo die ik vond ga ik vrijdag halen.
Het is trouwens een volvo uit 1993 dus mijn naam klopt niet,maar ach wat maakt het uit.
Het is trouwens een volvo uit 1993 dus mijn naam klopt niet,maar ach wat maakt het uit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2007 23:50 #1157842
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik kan nog wat vertellen
Ik kan nog wat vertellen over een 960 die z'n geld niet waard is...
Het betreft een estate 2.5 automaat LPI uit '96 met 360dkm op de klok.
De auto staat in het Zeeuwse niet ver van Goes
Het betreft een estate 2.5 automaat LPI uit '96 met 360dkm op de klok.
De auto staat in het Zeeuwse niet ver van Goes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-02-2007 09:07 #1157855
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vertel, vertel...
Is die niet goed (genoeg)?
Niet moeders mooiste had ik al begrepen, maar verder?
Niet moeders mooiste had ik al begrepen, maar verder?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-02-2007 09:25 #1159409
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hatsjoe
Om een ouder onderwerp maar weer eens onder het stof vandaan te halen, heb ik een klein voorstel: zullen we een poultje met personen, verspreid over het land, maken waarvan leden op verzoek gaan kijken naar een auto die te koop staat in zijn/haar buurt (en dat dan alleen als er echt interesse is van degene die 'ver' weg wonen)?
Er zou dan een soort template (lees: standaard basiskeuringsformulier) gemaakt kunnen worden (door iemand met veel verstand van standaard zwakke punten) die de persoon in kwestie invult bij bezoek en op het forum plaatst (en als dat niet mag, mailt naar een centraal persoon en de vrager). Dat formulier moet ook voorzien in speciale wensen van de potentiële koper, om af te vangen dat er metde juiste bril gekeken wordt. Natuurlijk vang je hiermee niet alles af, maar het zal toch een hoop verre ritten en teleurstellingen schelen denk ik.
Ik bied me aan voor Utrecht straal 15km zodra er in iedere provincie iemand hetzelfde aanbiedt.
Er zou dan een soort template (lees: standaard basiskeuringsformulier) gemaakt kunnen worden (door iemand met veel verstand van standaard zwakke punten) die de persoon in kwestie invult bij bezoek en op het forum plaatst (en als dat niet mag, mailt naar een centraal persoon en de vrager). Dat formulier moet ook voorzien in speciale wensen van de potentiële koper, om af te vangen dat er metde juiste bril gekeken wordt. Natuurlijk vang je hiermee niet alles af, maar het zal toch een hoop verre ritten en teleurstellingen schelen denk ik.
Ik bied me aan voor Utrecht straal 15km zodra er in iedere provincie iemand hetzelfde aanbiedt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-02-2007 12:28 #1159418
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vrije meningsuiting
Ik vind dat een prima idee. Of gewoon samen een auto bekijken en gebruik maken van de know-how van de leden. Ik heb zelf niet zoveel verstand van volvo's (vroeger Mts autotechniek gehad, maar in het vierde jaar gestopt en sleutelen leverde meer kosten op dan dat het verbetering gaf.)
Wel vind ik dat we gerust onze mening mogen geven over een bedrijf of over een auto. Onderbouw die dan wel met argumenten. Daarnaast maakt het garagewezen ook gebruik van een gezamenlijke data bank. Op moment dat je een inruilprijs vraagt, voor je in te ruilen auto, voeren ze die in in de databank. Deze wordt dan bij de eerst volgende bezoek geraadpleegd door de aangesloten dealer en zo hebben zij machtsblok. Daar mogen we als consument best wat tegenover zetten.
Roy
Wel vind ik dat we gerust onze mening mogen geven over een bedrijf of over een auto. Onderbouw die dan wel met argumenten. Daarnaast maakt het garagewezen ook gebruik van een gezamenlijke data bank. Op moment dat je een inruilprijs vraagt, voor je in te ruilen auto, voeren ze die in in de databank. Deze wordt dan bij de eerst volgende bezoek geraadpleegd door de aangesloten dealer en zo hebben zij machtsblok. Daar mogen we als consument best wat tegenover zetten.
Roy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2007 09:16 #1159505
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Iemand hier al wezen kijken?
Is er al iemand bij deze
<a href=" www.speurders.nl/autos/volvo/26463594/vo...ionwagon_5_drs_.html " target="_blank">Volvo Polar 2.3t aut (stationwagon 5 drs)
of deze
<a href=" www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlis...184&p_hitcount=N " target="_blank">VOLVO 940 2.3 ESTATE POLAR ROYAL handbak
wezen kijken?
Ik ben hier geweest
<a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...e-in-nl-bj-1992.html " target="_blank">Volvo 940 GL Turbo Diesel Estate Mooiste in nl (bj 1992) als dit NL's mooiste s, dan hebben jullie allemaal hele lelijke auto's ;-)Ding is niet erg, maar ook niet nieuw. In en exterieur is netjes maar niet nieuw. Bagageafdekhoes(met hoedeplank) ligt los, speakerrosster ligt los, gsmantenne geeft een beetje roest, maar mn het blok is erg vet.
<a href=" www.speurders.nl/autos/volvo/26463594/vo...ionwagon_5_drs_.html " target="_blank">Volvo Polar 2.3t aut (stationwagon 5 drs)
of deze
<a href=" www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlis...184&p_hitcount=N " target="_blank">VOLVO 940 2.3 ESTATE POLAR ROYAL handbak
wezen kijken?
Ik ben hier geweest
<a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...e-in-nl-bj-1992.html " target="_blank">Volvo 940 GL Turbo Diesel Estate Mooiste in nl (bj 1992) als dit NL's mooiste s, dan hebben jullie allemaal hele lelijke auto's ;-)Ding is niet erg, maar ook niet nieuw. In en exterieur is netjes maar niet nieuw. Bagageafdekhoes(met hoedeplank) ligt los, speakerrosster ligt los, gsmantenne geeft een beetje roest, maar mn het blok is erg vet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2007 09:26 #1159507
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic in Oss
Die in <a href="
www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlis...184&p_hitcount=N
" target="_blank">Oss kan ik wel even gaan kijken lijkt me. als ik hier uit het raam kijk, zou ik hem bijna kunnen zien.
Wellicht gaat Bas mee?
Is er trouwens nog iets waar ik specifiek aandacht aan moet besteden?
Wellicht gaat Bas mee?
Is er trouwens nog iets waar ik specifiek aandacht aan moet besteden?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2007 09:54 #1159510
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Check.
Is al afgesproken, zie je mail.
Tot 13:00
Tot 13:00
Moderators: Jerry Stam