mutatie
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verstandige woorden MathyMathy schreef : Hallo Volvisti
Even twee dingen vooraf: Ik ben niet vóór Frans die nu Herma heet en al helemaal niet tégen Jeroen. Maar laten we Jeroen's rol in deze vooral niet onder de mat vegen. Jeroen steukt graag. Daar maak je niet altijd vriendjes mee. En Jeroen was ook degene, die dingen anders interpreteerde, dan in ieder geval IK ze heb geinterpreteerd. Daar reageert Roger op. Omdat ie dat wat Jeroen zegt, in MIJN ogen, wat scherper interpreteerd, dan misschien nodig was. Waarom dingen verkeerd geinterpreteerd wordt, zal via het forum wel niet boven water komen. Daar is een forum ook niet echt geschikt voor. Dat soort dingen moet je van man tot man uitspreken, eventueel met tussenkomst van een moderator (volgens Prisma een (geestelijk) adviseur of een leider van een debatingclub. Modereren is volgens Prisma matigen). Kan dat niet, dan komt er een moment, waarop je moet zeggen: "Het is goed geweest. We vallen derden, in ieder geval op het forum, hier niet meer over lastig."
GroetjesMathy (die z'n vlambestendige pak maar eens gaat aantrekken)
Ik maak hierbij ook excuses ook aan Rkregting voor dit gedrag (en aan alle anderen die zich hieraan storen)
Maar zulke beledigingen als die van Frans kon ik helaas niet voorbij laten gaan zonder mijn kant van het verhaal te laten horen. Dit begon naar mijn mening op doelbewuste schadeberokkening te lijken, en op smaad.
maar voor mij is het wel klaar nu, denk ik.
Groeten, +++t blijft behelpen+++
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
zoals ik het begreep is Kees nooit gevraad over onkosten die hij heeft gehad ( denk aan stroom, koffie en dergelijks). deze tijd bestaat niet meer om alleen te nemen, maar ook iets tegenover stellen zou niet misplaatst zijn, ( is mijn eigen mening ).
af en toe heb ik me de vraag gesteld of de contributie hoofdzakelijk gebruikt woord voor de buitenkant van de club, beetje een bandplooi-mentaliteit, een heel duur ogend clublad, diverse reizen( waar naar mijn mening lang niet iederen mee kan doen, zie vaak de hooge kostenplaatjes) of speciale restaurants voor een (normale) ledenvergadering of recepties. ik zelf heb geen beoefte aan kasteelen of 4* restaurant's het kan ook met minder.
hebben we niet allemaal hetzelfde doel voor ogen, onze Volvo's zo lang mogelijk en zo goed mogelijk op de weg te houden. dit is de opzet en zal het ook blijven.
Groeten uit Heiligerlee,
Helmut
I hobs oda i hobs net
- V700 register
- Nieuw lid
-

Ben het hier helemaal mee eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als er iemand een andere site wil beginnen, ga je gang;
onderlinge twisten, gaarne onderling per mail uitvechten of zo;
Met andere woorden, doe dat soort dingen lekker buiten de site, misschien kunnen we gewoon weer eens een leuke rit rijden of zo ? En dan gewoon na afloop weer eens gezellig om tafel gaan zitten met een pilsje of een bak koffie en babbelen over onze bolides...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Afgelopen 2 weekenden zijn Harm, zijn zoon en ik bezig geweest om een 745 te slopen voor de onderdelen. Deze onderdelen worden, gezien de vele reacties die ik heb mogen ontvangen van Volvorijders, tegen een uiterst schappelijke prijs door ons aangeboden. Geloof je het niet, kijk dan maar op onze site. De vele manuren en de diesel die wij verstookt hebben levert ons niets op want wij doen het geheel vrijwillig. Als wij dus samen 18 uur demonteren, sorteren, labelen, registreren en archiveren (vreemd woord in deze maar ik wist geen ander), per persoon 150km rijden en hier niets voor willen dan is dit een commerciële activiteit ? Nou, dan vraag de echte commerciëlen maar eens hoe dat zit. Bovendien heb ik een goed betaalde baan en zit ik, met mijn eigen bedrijf, echt niet op dit geld te wachten. Het is een hobby en een hobby kost geld.
Binnen de vereniging zijn er mensen die echte commerciële activiteiten hebben en dat vind ik geweldig en maak, en met mij waarschijnlijk ook vele anderen, hier heel graag gebruik van. Geweldig ook het initiatief van mensen die een actie opzetten voor medeleden. HULDE ! Begrijp ik alleen niet waarom ons initiatief dan zo “bedreigend” is en met name door 1 persoon constant weer op de korrel genomen moet worden. Nogmaals, wij allen hebben maar 1 doel voor ogen en dat is de 700 en 900 serie van Volvo op de weg houden en dat is hetgeen waarvoor wij staan.
Als laatste wil ik zeggen dat de woorden van Jan Huijsmans in zijn betoog clients.helderhosting.nl/CN20061288/www/?q=node/8683 precies aansluiten bij mijn gedachte. Mijn vertrouwen in het bestuur heeft door deze situatie een stevige deuk opgelopen en daarom vertrek ik. Jan, hartelijk dank voor jouw heldere en duidelijke uiteenzetting.
Het heeft er niets mee te maken, dus voordat ik daar weer op afgerekend word zeg ik het zelf maar. Van oorsprong ben ik musicus en een gevoelsmens en dat is onlosmakelijk met elkaar verbonden. Mensen die mij heel goed kennen die weten dat ik helemaal voor iets ga als ik achter iets sta en heb dan echt een Pieter Storms mentaliteit en als ik ergens zeer wars van ben is het onrecht. En helaas vind ik, en de mensen die mij per mail hebben gesteund, dat mij dat in dezen is aangedaan. Ik wil bij deze de leden die mij kennen en waar ik goed contact mee had mijn oprechte excuses aanbieden voor het feit dat zij hier ongewild toeschouwer van waren en ik hoop hen in de toekomst zeker nog eens te spreken en mocht het zo zijn dat zij hun vertrouwen in mijn persoon hebben opgezegd, dan heb ik daar alle begrip voor en respecteer ik hun mening.Mijn besluit staat vast en is onomkeerbaar en om met de woorden (ach ja, ik hou van citeren) van de Rijdende Rechter te eindigen : “dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen” besluit ik. Hoogachtend,Roger KuypersWolvega