Hoe legde Volvo dit uit?

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2006 12:16 #1137732 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Da's toch
Hallo Valentijn

Een nieuwe naam voor een nieuw iets is vaak wel handig. Maar af en toe gaan ze wat erg ver. Pro-Retinol-A en Nanosomen??? Ik weet niet eens meer of dat nu goed is voor je haar of voor je huid.

Wouter Klootwijk? Heb ik al gezegd, dat ik op de bieb werk en daar kinderboeken uitleen?

Nog zo'n onzin: rechts draaiende yoghurt zou beter zijn dan links om draaiende.

Maar wat helemaal goed is: Al die Yakult, Vifit en Actimel, die de darmflora versterken. Snappen die mensen dan niet, dat die Lacto Bacillus (die in de reclames niet meer genoemd worden) ook bij de darmflora hoort? En dat ze dat dus ooit bij een levend wezen uit z'n darmen gehaald hebben? Maar dat een cavia z'n eigen ontlasting opeet, dat vinden ze vies! Neem nog maar een flesje Yakult. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Groetjes

Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2006 18:07 #1137745 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic eitje

Beste Mathy,
Toon Hermans zij al eens tijdens een conference over eten; "nee ik hoef geen rundertong, je weet nooit wat daar allemaal langs gekomen is....doe mij maar een eitje.....", de man had destijds een vooruitziende blik.
citaat mathy:
Wouter Klootwijk? Heb ik al gezegd, dat ik op de bieb werk en daar kinderboeken uitleen?
einde citaat
Als je bedoelt dat Wouter het lekker met een kinderlijke onbevangenheid uitlegt dan snap ik de relatie met jouw werk in de kinderboekenafdeling van de bibliotheek, anders moet je hem nog even toelichten.
MvrGr
Valentijn

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2006 20:15 #1137747 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Klootwijk, Wouter
Hallo Valentijn

Ik "ken" maar �©�©n Wouter Klootwijk. En die schrijft behalve columns ook kinderboeken. Ik ben ervan uitgegaan, dat dat dezelfde Wouter Klootwijk is, die ook op televisie verschijnt en waar jij het over hebt.

Groetjes

Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC