Welke auto's heb jij allemaal gehad?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-02-2006 19:10 #1129784 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Golf Country?

Zo een? jgootzen?waarin de motor helemaal onderin lag?

of zoiets?

any way, mijn auto's staan hier: +++t blijft behelpen+++

Groeten,
+++t blijft behelpen+++

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2006 22:19 #1135949 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic eindelijk thuis...

eerste oto: fiat ritmo 70, 700 gulden en elke cent waard. Meer dan een jaar gehad en toen weggegeven omdat ik goedkoop aan een suzuki swift kon komen.
tweede oto: de suzuki swift 1.3 uit 1985 heeft me vijf jaar zeldzaam goedkoop en betrouwbaar heen en weer gesjeesd.
derde oto: Alfa Romeo 164 2.0 twinspark uit 1992, in nieuwstaat gekocht en gesloopt door huisvrouwen met winkelwagens, junks die hem openbraken en een onverlaat die ertegenaan reed maar helaas geen briefje bij zich had om onder mijn ruitenwisser te doen.
vierde oto: BMW 735i aut. uit 1988, oeioeioei WAT een auto was dat zeg! Zoop alleen een stuk harder dan het baasje en dat zegt heel wat. Mijn kilometrage van 45.000 per jaar en een verbruik van 1 op 4 �¡ 1 op 5 brachten me er een half jaar na aanschaf toe om hem te verkopen.
vijfde oto: Citro�«n XM 2.0 aut. uit 1991, wat een vuil hondehok zeg! Comfort, echt niet! Kleine stinkstoeletjes die halverwege mijn rug ophielden en een debiele versnellingsbak die de schakelmomenten niet slechter kon kiezen. Bah! nooit meer zo'n ding!(ik vind ze nog wel heel mooi om te zien)
zesde oto: Chevrolet Corsica 3.1 aut. uit 1991, hele fijne auto, comfortable, zeer mooi geluid, zuinig. Amerikaanse hatchback, zwart met een enorme batterij rode achterlichten. Was alles wat de XM pretendeerde te zijn. Vrij veel kilometers in gereden voordat mijn ex hem half in de poeier reed en de lol er wel weer af was. Ook wilde ik meer ruimte i.v.m. gestoorde labrador van mijn ex.
zevende oto: Mercury Sable Stationwagon 3.8 aut. uit 1992, prachtige rode stationsloep! Comfy, alles d'rop en d'raan. Voor weinig! Verkocht omdat ik hem te duur vond worden. De combinatie van een belastingaanslag en mijn zeurende vriendin (nu dus ex) waren de verkoopargumenten :-(
achtste oto: Opel Vectra 1.8i aut. uit 1991, goedkoop, zuinig (1 op 15) bijzonder betrouwbaar, en volledig karakter- en emotieloos. Ik wil toch wel graag karakter en emotie in een auto dus nadat de belastingaanslag was betaald:
negende oto: Volvo 960 aut. uit 1994, eindelijk een auto waarvan ik direct hoop hem jaren en jaren te kunnen rijden!
Harrie

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2006 23:26 #1135967 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik heb nog maar�  7 jaar mn

ik heb nog maar 7 jaar mn roze papiertje maar het al veel op mn naam gehad.
-talbot
- opel kadett c sedan 79"
-opel kadett 1.4
-opel ascona b 2.0
-opel kadett gsi 2.0
-chevrolet caprice V8 5.0
-bmw 316
-opel kadett 1.4 sedan
-opel kadett D
-opel vectra 2.0
-opel senator 3.0i 24v
-opel corsa gsi
-citroen bx
-volvo 360 sedan
-volvo 740 station (dakar wagen)
-volvo 740 station

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2006 01:27 #1135975 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mijn spul sinds ongeveer 1992

Motoren:Honda CB750K6 (aangereden door een petmans in een Golf Cabrio...)Suzuki GS750E (2x van 2 bikes een goede gemaakt)BMW K100RS '84 (kwaliteit(!) op 2 wielen, wat een goede motor! Wel zwaar maar techniek is van superieure kwaliteit, zeer sleutelvriendelijk, met electronische benzine inspuiting! al in 1984! )
Brommer:Puch Maxi-S, krijgertje, voor de spielerei, beetje opfokken voor de fun.
Werk-auto's:M-B 240D w123 (witte beauty! full option! alles electrisch, toch bouwjaar 1976!)M-B 200D w123Citroen CX 2.5TRD Limousine (heerlijke auto (van de baas), leder interieur) Chrysler Newport 7.0L V8 Limousine '66, 300+PK maar erg zwaar. (trouwerijen en feesten rijden)M-B 206D busje (vliegveldtaxi)Ford Transit D busje (vliegveldtaxi)
prive/lease-auto's:Volvo 340-VAN CVT (zelf LPG ingebouwd, zelf zuigerveren vervangen)BMW e10 2002 '73 knalgeel, ronde achterlichten. (restauratie in eigen beheer, LPG)BMW e10 1600-2 '69 (sloper, kenteken bestaat nog...)BMW e10 1502 '75 (sloper, Duitse auto.)BMW e30 325i (snelle, degelijke auto, duur om te rijden...)Fiat Punto 55S (lease...meer zeg ik er niet over)Suzuki Swift GTi (745kg, 105PK, snel)Nissan Micra 1.3 Twincam (short-lease, leuk)Opel Astra F 1.6 (Short lease, fijne reisauto.Toen ik 'm kreeg stond er 1200km op de klok, top 185, toen ik 'm inleverde na 25kkm liep die auto 200 top)Fiat Punto 85S (Short lease , snel)Citroen BX 1.9TRD (APK oprijden en afgewerkte olie oprijden ;-))VW Golf 1 1.6D (APK oprijden, naar de sloop gebracht want motor finaal op maar body was hard en goed... :-( Alfa Romeo Spider 2.0L '85 (leuke auto maar technisch zeer matig van bouwkwaliteit en ergonomisch een ramp, meer show dan go.)BMW e9 3.0CS '75 (7j geleden gestart met restauratie, vorig jaar pas op de weg. Nog steeds op mijn naam. Mooiste BMW ooit. Met 180PK show &amp; go!)BMW e21 318 '77 (leuk maar geen 2002... omgebouwd naar automaat en electronische ontsteking , met winst verkocht na 2,5j)Saab 900S-GM 2.0i 16V '94 (mooie, stijlvolle auto maar zwaar overschat... tegenvaller)Volvo 850T5R estate automaat '95 (BEUL van een auto! Topper. Alleen werden de benzinekosten me te gortig. Mijn huidige Vmax heb ik met deze auto gereden: 257km/h...auto lag bij die snelheid nog als een blok op de weg! Zwaar van onder de indruk destijds. Geimporteerd uit D, verkocht met winst.)BMW e3 3.0S '75 (sedanversie van de 3.0CS, voorloper eerste 5-serie, belastingvrij op LPG, leuke auto maar had wel veel problemen voor ik 'm goed had rijden. Eigenlijk een miskoop maar desondanks een leuke auto om ooit gehad te hebben, reed heerlijk. 180PK)Volvo 940 sedan '91 B230FB op LPG (Gratis gekregen met techn. probleem, na reparatie meer dan 35kkm mee gereden zonder enig probleem of extra kosten.)Volvo 940 sedan Turbo '92 B230FT automaat (keurig strakke mooie auto. snel, achteraf vermoed ik dat die auto ook opgevoerd was. Haalde 235km/h op de teller. heerlijke rijders auto maar zuipen als een tempelier...Volvo 940 sedan LPT '97 B230FK, LPi (opgevoerd, heb de naald al bij 225km/h zien staan, Vmax heb ik nog niet kunnen proberen. Voorlopig blijf ik deze rijden.(denk ik...;-) Heerlijke snelle onopvallende Europese reisauto <u>met achterwielaandrijving</u> van goede kwaliteit, zonder het 'foute' imago van mijn andere favoriete merken...)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC