Hoe te bevestigen ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-11-2020 13:55 #1463955
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja
Even de krik loshalen en iets naar links schuiven. De slinger met de platte kant naar beneden en het zwarte handvat naar rechts wijzend tussen de carrosserie en de krik op de grond zetten dan de krik weer terug plaatsen .Het handvat druk je vast tussen de carrosserie en de onderkant van de plastic beschermstrip die over de hele lengte van de kofferbak zit .( op de foto waar de Zwart/Witte draadjes van de kentekenplaatverlichting lopen ).Zo zit de boel weer vast .Tjonge jonge wat een verhaal .Je kunt de plaat ook vastzetten d.m.v klitteband. In 1982 deden ze dat ook . iets later hadden ze bedacht dat er een plaat moest komen met een draaimechanisme.
Suc(v) 6
Suc(v) 6
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
15-11-2020 15:11 #1463956
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic kwikslinger
Bedankt henk voor je uitvoerige beschrijving ( ut kost wat tied, maar dan he'j ok wat), daar kan ik wel wat mee.
groet,
Pascal
groet,
Pascal
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-11-2020 20:08 #1463964
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic K W W
Kiek,n wat wordt .
Moar..... ik zie ook een klembandtje op de foto ?
Moar..... ik zie ook een klembandtje op de foto ?
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
15-11-2020 20:23 #1463965
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Ja
Ik ging er vanuit dat dat bandje mede gebruikt wordt om de kwikzwengel te bevestigen. Maar toen ik dat probeerde stak het handvat te ver omhoog.
Ik zal nog eens kijken of dat handvat alsnog onder de rand te drukken is, zoals in jouw beschrijven. Wordt vervolgd.
groet,
Pascal
Ik zal nog eens kijken of dat handvat alsnog onder de rand te drukken is, zoals in jouw beschrijven. Wordt vervolgd.
groet,
Pascal
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
15-11-2020 21:47 #1463966
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Gelukt!
Net tussen de buien door even naar buiten geweest om te proberen. Gisteren de 740 uitgebreid gepoetst, de regendruppels parelen vd lak af.
Ik heb de tip van Henk opgevolgd; de krikzwengel zit nu vast. Deels achter de krik geschoven en aan de andere kant miv het klembandje. Dat gaat nergens meer heen (zie: foto's)
Daarnaast de kofferbekleding-flap uiteindelijk bevestigt miv een herbruikbare tie-wrap. Ik was er klaar mee, ik miste de juiste onderdelen en heb het toen maar op de "Kogelman-way" vastgemaakt. Dit werkt ook. Indien je de krik nodig hebt kan de tie-wrap eenvoudig geopend worden om bij de krik+zwengel te komen.
Weer een klusje geklaard. We komen er wel.
groet,
Pascal
Ik heb de tip van Henk opgevolgd; de krikzwengel zit nu vast. Deels achter de krik geschoven en aan de andere kant miv het klembandje. Dat gaat nergens meer heen (zie: foto's)
Daarnaast de kofferbekleding-flap uiteindelijk bevestigt miv een herbruikbare tie-wrap. Ik was er klaar mee, ik miste de juiste onderdelen en heb het toen maar op de "Kogelman-way" vastgemaakt. Dit werkt ook. Indien je de krik nodig hebt kan de tie-wrap eenvoudig geopend worden om bij de krik+zwengel te komen.
Weer een klusje geklaard. We komen er wel.
groet,
Pascal
Moderators: Jerry Stam