Electrisch schuifdak wil niet meer sluiten
- Lex Stax (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2019 09:47 #1456222
door Lex Stax (GAST)
Beantwoord door Lex Stax (GAST) in topic Ik snap het hoor :-)
Ik snap het hoor 
Die schakelaar is wel bijzonder.
Die schakelaar is wel bijzonder.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2019 10:05 #1456223
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nog even aanvullen
Hoi,
Ik heb nog even het verhaal van Pascal gelezen over zijn belevenissen. Daaruit blijkt (volgens mij) dat hij een andere constructie had als de originele Volvo, De tekening van Pascal geeft aan dat de motor tussen de achteruikijkspiegel en het schuifkanteldak zit. Maar bij hem zat de motor ACHTER het skd.
Gisteravond natuurlijk net een onweersbui gehad, gelukkig net voor ik naar bed ging. Kon ik in de gietende regen mijn zeiltje weer op het dak leggen.
Ja ja je moet wat voor de goede zaak over hebben. Maar nu ga ik naar mijn urgente klussen
Jaap
Ik heb nog even het verhaal van Pascal gelezen over zijn belevenissen. Daaruit blijkt (volgens mij) dat hij een andere constructie had als de originele Volvo, De tekening van Pascal geeft aan dat de motor tussen de achteruikijkspiegel en het schuifkanteldak zit. Maar bij hem zat de motor ACHTER het skd.
Gisteravond natuurlijk net een onweersbui gehad, gelukkig net voor ik naar bed ging. Kon ik in de gietende regen mijn zeiltje weer op het dak leggen.
Ja ja je moet wat voor de goede zaak over hebben. Maar nu ga ik naar mijn urgente klussen
Jaap
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-09-2019 21:33 #1456512
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het schuifdak is achteraf
Het schuifdak is achteraf ingebouwd en niet origineel,bij alle daken van Volvo zit een kapje tussen het schuifdak en het voorruit,als je het kapje eraf haalt kun je met een platte schroevendraaier het dak met de schroevendraaier open en dicht draaien.De schroevendraaier in het gat drukken (hierdoor ontkoppeld de motor) en daarna draaien.Nu gaat het dak open of dicht.
Groet Dick
Groet Dick
Moderators: Jerry Stam