Waterlekkage bestuurders zijde

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2018 23:01 #1446206 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Duur
Hallo Volvisti

Carglass schijnt naar verhouding heel erg duur te zijn. Ik zou ook eens bij andere autoruitbedrijfjes gaan kijken.

groetjes

Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Lex Stax (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-05-2018 09:35 #1446217 door Lex Stax (GAST)
Beantwoord door Lex Stax (GAST) in topic Zie mijn verhaal bij het
Zie mijn verhaal bij het begin van dit draadje. De wereld zit vol met prutsers...

• Eric Quak
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-06-2018 14:24 #1446505 door Eric Quak
Beantwoord door Eric Quak in topic volgende fase: plakken of nieuwe ruit
Gisteren even bij de Carglass geweest. Ruit zit aan de bovenkant helemaal los van de carrosserie. Betreffende medewerker van de carglass was van mening dat een ruit nooit maar dan ook nooit mag loslaten. Dit was volgens hem ook een veiligheidsrisico wat bij een Volvo niet mag voorkomen. Zijn advies was daarom te reclameren bij Volvo Serva (vestiging Nijkerk) waar de ruit ooit geplaatst is. Dus eerst maar 's bellen met Serva. Eens kijken hoe het met de service is gesteld.

• Eric Quak
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-06-2018 14:37 #1446506 door Eric Quak
Beantwoord door Eric Quak in topic Contact gehad met Serva.
Contact gehad met Serva. Serva neemt hier geen verantwoordelijkheid voor en vind het normaal dat een ruit los laat na verloop van tijd en doet daar niets (meer) aan. Ooit voor de 'kwaliteit' van een Volvo dealer gekozen, zodat je een goede reparatie krijgt.

Teleurstellend dat hier geen enkele service geboden wordt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-06-2018 16:57 #1446511 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook gehad maar dan met V70
Ik heb dit ook ooit eens gehad maar dan met mijn V70. Water kwam er letterlijk langs de ruit lopen en als het hard regende en duwde tegen de ruit leek het wel een waterval. Hij was bovenin los gelaten. Auto was van 2007 en was toen 7 jaar oud maar de Volvo dealer zei dat dit niet onder garantie viel. Kosten zouden € 150,- zijn.

Ik ben toen naar Autotaalglas gegaan (omdat mijn ervaring met Carglass ook niet geweldig is) en die gingen hem niet maken tenzij de ruit kapot was. Heb hier een hele discussie over gehad omdat het voor de verzekering ook goedkoper zou zijn als de ruit er gewoon uitgehaald werd en er weer opnieuw ingekit werd. Hier werd door geen enkele partij gehoor aan gegeven (ook de verzekering niet). Toen de auto nog tijdens deze discussie bij Autotaalglas stond ben ik er boos heen gereden en heb ik de ruit kapot geslagen. Ze gingen hem toen maken en heb € 75 eigen risico betaald. Echt belachelijk maja...

Met vriendelijke groeten,

Roderick Plevier.

Moderators: Jerry Stam