Stoelen en stoelenpaleis Werkendam

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-06-2019 13:14 #1454918 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Is dit wat?
Is dit wat? Ik vind dit nog wel betaalbaar en denk er over dit maar eens te proberen.
allesvooruwvolvo.nl/stoelvulling-zitting-700-900-s-v90.html

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2019 14:51 #1455044 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Een clublid in de buurt van
Een clublid in de buurt van Werkendam bereid vinden om die stoel in ZIJN 940 in te laten bouwen (met behoud van de oorpsronkelijke stoel), en dan een keertje overbouwen? Of misschien via de Volvo-handelaar in Werkendam spelen?
Maar erg professioneel vind ik het allemaal niet klinken: zeg dan dat je niet inbouwt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-06-2019 10:15 #1455073 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inrichting
Je moet de ruimte en inrichting hebben om iets te kunnen inbouwen; misschien was dat wel de oorzaak, of de mankracht. Maar het is een apart bedrijf, aparte mensen en dat heeft ook wel z'n charme. Eenheidsworst gaat ook vervelen :)

• Peter B.
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2019 19:06 #1455128 door Peter B.
Beantwoord door Peter B. in topic Zo vaak interieurs
vervangen... gewoon buiten. hoeveel ruimte heb je nodig denk ik dan,
Kennis en kunde is wellicht wel begrensd daar. Zo komt het wat over.
Lijkt me inderdaad logisch dat je wil weten waar je aan toe bent.
Genoeg vage bedrijven. Of apart zo je wil.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2019 17:00 #1455234 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic stoelen
Ik heb even op de Marktplaats/ website gekeken, gezien het enorm asociale en kinderachtige taalgebruik zou ik er heel ver van vandaan blijven. Onvoorstelbaar dat je je op die manier presenteert als "bedrijf".

Aan de andere kant, wanneer je er snel zaken kunt doen en zelf de stoel(en) in kunt bouwen, is het een bezoekje waard. Mijn electrisch verstelbare/memory en verwarmde voorstoel begint overigens ook door te zakken. Heeft iemand nog een exemplaar liggen ? Bij voorkeur zwart skye/leer.

• ADRIAANB234FT
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
02-07-2019 12:39 #1455458 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic De zijdelingse steun van mijn
De zijdelingse steun van mijn elektrisch verstelbare, leren stoelen in de 960 uit '93 laat te wensen over. Die zou ik graag vervangen door nieuwer type Volvo-stoelen. Het aanbod in Gorredijk is ruim, maar de (voor)stoelen die ik zoek, zitten er niet tussen. Bovendien is dat (nog) een erg schaars product: R Design uit XC60 of S90 (afb1). Daarvan zijn blijkbaar nog niet veel exemplaren platgereden :-)... Zag bij Nordicar een V70R van een klant staan met eveneens uitstekende stoelen (afb2). Maar ook die zijn gebruikt nauwelijks/niet te vinden.

Adriaan

• ADRIAANB234FT
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
15-07-2019 20:25 #1455661 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Past dit?
Weet iemand uit ervaring of een V70- of V60-stoel inclusief frame in een 900-serie in te bouwen is? Of is dat compleet uitgesloten qua afmetingen? Zou eventueel alleen een stoel uit die auto’s te monteren zijn op een 900 stoelframe?

Adriaan

• Lex Stax (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-07-2019 08:40 #1455672 door Lex Stax (GAST)
Beantwoord door Lex Stax (GAST) in topic Heb wel eens een 240 gezien
Heb wel eens een 240 gezien met een S80 stoel. Dan moet dat ook kunnen in een 940 qua afmetingen. Een 940 is behoorlijk ruim en heeft maar een smalle middenconsole,
Maar dan moet je dus wel een onderframe in elkaar (laten) knutselen.
En dan maakt het dus ook niet meer uit of je een S80/V70-stoel plaatst of bijvoorbeeld een Recaro of Scheel o.i.d.

Ofschoon een S80-stoel qua vorm van de hoofdsteun wel lijkt op een 940-stoel. Dus zeer oppervlakkig gezien, lijken ze wel op elkaar. Gewoon proberen: goedkope S- en V-stoelen zijn er wel, idem voor 940-stoelen.

• Jurriaan Nijkerk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-07-2019 09:26 #1455674 door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic stoel en onderframe

Ik heb wel vaker stoelen gewisseld. Het onderframe paste altijd. Bij een, naar ik meen, 850 stoel in een 940 waren alleen de zitting en de rugleuning iets breder (kussens en bekleding). Maar het maakte niets uit. Gewoon een kwestie van passen denk ik.
]
Waar je wel op moet letten si de stoelverwarming, er is er een men een hoog vermogen en een met een normaal vermogen. Bovendien zijn er twee typen thermostaten. In de oiudere zitten de thermostaatjes met een veer van onderen geklemd, vanaf 1996 zit de thermostaat in de zitting gebouwd. De aansluitingen zijn ook verschillend, dus grote fouten maken kan niet.

Tenzij je de verwarming niet gebruikt is er geen vuiltje aan de lucht. Dus opletten, het staat zo dom op het naaktstrand, een gebruind achterwerk en witte melkflessenbenen...

• Jurriaan Nijkerk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-07-2019 09:54 #1455677 door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic Raadsel
Wat mij een raadsel is, is hoe de teksten na het opslaan dubbel op de site komen. Overigens heb ik wel een vermoeden. Wanneer het lang duurt voor je tekst opgeslagen is klikken sommige mensen nog een keer op de knop opslaan, Dan mag het CMS niet meer reageren, maar doet het kennelijk toch en sl;aat voor een tweede keer op..

Programeerfout waarschijnlijk. Jaja, op één schoen kun je niet lopen...

Moderators: Jerry Stam