Stoelen en stoelenpaleis Werkendam

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-04-2017 11:34 #1106636 door V700 register
Stoelen en stoelenpaleis Werkendam is gemaakt door V700 register
Mijn stoel (Vooral omdat ik mijn lichaam lastiger kan aanpassen...) is aan vervanging toe. Omdat nieuw schuim schaars is, en ik niet weet of dat optimaal is, ben ik aan het kijken naar een ASS of Scheelstoel.
Kost hier een kleine 1900 euro ex btw, ex meerprijs voor leer! Dus ik wilde kijken of er tweedehands wat te vinden is.

Kwam uit bij het stoelenpaleis in Werkendam. www.marktplaats.nl/verkopers/1818423.html

Heeft iemand ervaring met deze persoon?

Dank voor het delen!
JP

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Lex Stax (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-04-2017 15:37 #1436499 door Lex Stax (GAST)
Beantwoord door Lex Stax (GAST) in topic Geen ervaring mee maar weet
Geen ervaring mee maar weet wel dat ze een grote voorraad hebben. Keuze genoeg dus. Let op dat je voor een Recaro of een ASS of Scheel stoel altijd een onderframe moet hebben. Anders past het niet. Gewoon gaan kijken dus.
Als je een Volvo stoel wil, kan je ook eens op de kofie gaan bij Hunter parts in Gorredijk.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-04-2017 17:06 #1436511 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Of je gaat naar een grote
Of je gaat naar een grote sloperij, en probeert welke stoelen lekker zitten. Vervolgens een net setje van dat type kopen voor weinig, en die pas (laten) maken op de stoelrails. De oorspronkelijke stoelen zijn vrij fors, dus het meeste uit andere auto's is pas te maken.
Overigens: had je ook problemen met de stoel van de vorige auto? Zo niet, dan is goed nieuw schuim via een autobekleder ook een oplossing.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-04-2017 09:52 #1436558 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het werd allemaal wat minder
En dat is zowel de ouderdom van het schuim als van mijzelf. De ASS die ik geprobeerd heb is aan alle kanten verstelbaar en dat is fijn omdat niet altijd dezelfde problemen voorkomen. Overigens, niet alleen mijn stoel is wat fors :)
Als ik meerijdt in mijn Volvo (Gebeurt zelden, maar soms kan ik beter niet zelf rijden) dan zit de bijrijdersstoel ook niet geweldig en dan heb ik niet de noodzaak om mijn voeten bij de pedalen te houden. Maar een set BMW of Benz stoelen is geen slecht idee.. Houd ik in gedachten.

Voor de montage in de Volvo rekende men iets van 150 euro ex voor de steun.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-04-2017 13:16 #1436561 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Denk ook eens aan Alfa: in de
Denk ook eens aan Alfa: in de GTV, 156 en 159 kunnen heel leuke sportstoelen zitten, met mooi leer. Een vriend van me heeft nog zo'n setje staan, in principe zonder directe bestemming. Als je het een nadeel vindt: er staan wel overduidelijke alfa logo's in het leer.

Overigens zie ik, dat die man in Werkendam zich concentreert op Recaro en vergelijkbaar, het heeft over ergonomisch aangemeten stoelen, maar tegelijk ook de setjes uit een 924 en dergelijke sloopt en aanbiedt. Dat is geen schande: de prijzen die hij noemt lijken me heel redelijk. Het rijmt alleen net niet met de toon van zijn advertenties.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-04-2017 13:20 #1436562 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Adverteren doet begeren..
Ik zag het maar begrijp zijn gedachten wel. Voor sommigen zijn Alfa, Porsche en Recaro stoelen vergelijkbaar met ergo-stoelen, en zullen ze er op af komen.
Heb een tijdje rondgereden met E-stoel in de Volvo, maar die vond ik al zo-zo.

Beste herinneringen aan de stoel uit mijn 25RXE, daar zaten opblaasbare kussens in. Kon je tijdens het rijden van vorm veranderen. Maar ik heb zo'n vermoeden dat inbouw van een dergelijke stoel de waarde meer dan verdubbelt.

Moet gewoon een keer die kant op gaan, maar alleen op zaterdag :(

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-04-2017 20:33 #1436583 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic scheelstoel
hallo JP

als je een scheelstoel zoekt, ik heb er nog een, staat al een aantal jaren op zolder
kleur zwart textiel/velours, mag weg voor weinig
er zit volvo 340 rail onder

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2017 08:01 #1436668 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Fijn aanbod!
Wat voor type is het? Bel me anders een keer nulzes 46 38 28 27

Dank!

• Henk Leenders
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2019 11:08 #1454863 door Henk Leenders
Beantwoord door Henk Leenders in topic Scheel stoel
Dag,
In deze gedateerde mail lees ik dat u een Scheel stoel te koop heeft.
Is die er nog?
Wacht uw reactie af.
Mvrgr,
Henk Leenders
hcvlndrs@planet.nl

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-06-2019 10:21 #1454911 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic update
Ik ben in Werkendam geweest, ze hebben daar een aparte manier van omgaan met klanten. Mooie stoel gezien, uiteraard weer boven het toenmalige budget maar wat me ook niet lekker zat was het inbouwen. Dat kon niet maar misschien ook wel, moest ik op een zaterdag terugkomen en hopen dat er tijd was. Oost Groningen - Werkendam was niet zo'n punt, voor hen dan. Als ik die trip maak wil ik wel wat zekerheid.

Los frame kopen was natuurlijk een veel betere optie, en die dan via de club laten inbouwen. Of een garage. Dat had ik natuurlijk zelf ook al wel bedacht maar of ze dan de juiste frames mee zouden geven wisten ze eigenlijk niet.

Dus ik heb nog even gewacht, en wacht nog steeds. Weinig kilometers maar als een ander project doorgaat zal ik iets moeten bedenken.

Moderators: Jerry Stam