Greep achterbank afgebroken
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2013 23:57 #1379059
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dan moet eerst de rugleuning naar voren..
en dat gaat dus niet meer... Ook bij mij is de greep afgebroken, maar er zit nog net een klein stukje waardoor ik de bank kan ontgrendelen.
groet!
Peter Lobbes 740 '89
groet!
Peter Lobbes 740 '89
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-01-2013 23:34 #1379155
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oei
Oei oei oei wat een foute website, daar kun je echt beter wegblijven (sorry hoor).Voor je het weet klik je op de verkeerde button en heb je keiharde malware op je computer.pvrakking schreef :
Ik heb even een scan voor je gemaakt, kun je hier downloadenMathy schreef : Hallo Peter
Maar hoe krijg je de rugleuning los?
groetjes
Mathy
<a href=" www.mediafire.com/view/?urorm8xp8xgm03p "> www.mediafire.com/view/?urorm8xp8xgm03p
Suc6
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-01-2013 09:36 #1379170
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mediafire en file sharing
Ik gebruik al jaren mediafire om opnames te sharen, nog nooit problemen gehad. Er is inderdaad wel voorzichtigheid geboden met dit soort sites, maar dat krijg je met gratis filesharing sites.Het zijn scans uit een Servicehandboek voor de 5 deurs uitvoering van de 700 serie. Zelf denk ik dat meerdere mensen dit zouden kunnen gebruiken en dat het in het forum toch min of meer verstopt zit. Eigenlijk zou het moeten worden gehangen onder het menu Documentatie?
Misschien dat dit ook iets is om mee te nemen als de site en alles wat daar achter hangt onder de loep wordt genomen?
Misschien dat dit ook iets is om mee te nemen als de site en alles wat daar achter hangt onder de loep wordt genomen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-01-2013 10:55 #1379187
door V700 register
Je kunt zelf overigens ook zo'n pagina maken en daar een PDF als bijlage aan toevoegen, maar kennelijk is dat voor veel mensen toch te lastig of omslachtig. Daarnaas kun je grote documenten, zoals complete greenbooks, niet zelf uploaden. De limiet is 5 MB.
Wat mij betreft nemen we dat zeker mee en ook hoe we de aanwezige informatie beter/overzichtelijker toegankelijk kunnen krijgen.
Voorlopig kun je gewoon een moderator vragen als je informatie hebt die je waardevol vindt voor de site en het er zelf niet op kunt krijgen.
Beantwoord door V700 register in topic informatiepagina
Ik heb de PDF even in een informatiepagina gehangen, <a href="/node/47774" target="_blank">klik</a>.pvrakking schreef : Eigenlijk zou het moeten worden gehangen onder het menu Documentatie?
Je kunt zelf overigens ook zo'n pagina maken en daar een PDF als bijlage aan toevoegen, maar kennelijk is dat voor veel mensen toch te lastig of omslachtig. Daarnaas kun je grote documenten, zoals complete greenbooks, niet zelf uploaden. De limiet is 5 MB.
Wat mij betreft nemen we dat zeker mee en ook hoe we de aanwezige informatie beter/overzichtelijker toegankelijk kunnen krijgen.
Voorlopig kun je gewoon een moderator vragen als je informatie hebt die je waardevol vindt voor de site en het er zelf niet op kunt krijgen.
Moderators: Jerry Stam