Probleem elect. stoelbediening
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
bij mijn 760 estate zat hij bij het gereedschap achterin de plastic zijklep.
In de stoel moet dan ergens een gaatje zitten waarin hij past.
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
1 is voor de rugleuning en 2 voor verschuiven van de stoel.
Miscchien is dat voor een 960 anders maar ik dacht dat ik bij de stoel van Jan dit toch ook heb waargenomen.Natuurlijk moet je daar dan wel zo'n zwengeltje voor hebben.
Groeten,Hedwig
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
<a href=" www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=2&t=11973 ">Hier wordt inderdaad dezelfde tip gegeven.jdutman schreef : De buitenmantel van de kabel eens goed naar de motor toedrukken, en dan bedienen? Hopen dat de kabel dan blijft steken en het mechanisme in werking stelt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Robert
EDIT: als ik het plaatje zo bekijk ben ik nog eens naar zolder gerend en ik ontdek dat er een uitsparing is om een stukje kabel in te steken in 1 van de loopwerkjes voor verschuiven van de het geheel. Die kabel hebben we niet liggen, maar misschien kan ik een oude kabel uit de stoel van zolder gebruiken en deze in de defecte zetel steken om hem zodoende te kunnen bewegen... Het wordt wel een gepruts zo onder de stoel. Volvo moest die stoelen gewoon zo maken dat ze nooit stuk gaan....
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Robert het ene kabeltje bedient beide rails!robertm schreef : EDIT: als ik het plaatje zo bekijk ben ik nog eens naar zolder gerend en ik ontdek dat er een uitsparing is om een stukje kabel in te steken in 1 van de loopwerkjes voor verschuiven van de het geheel.
Groeten,Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik had het zelfde probleem bij een sloper. Daar stond de bestuurdersstoel helemaal naar achteren en er was geen spanning meer in de auto. In eerste instantie kwam ik niet bij de twee achterste bouten van de rails.
Uiteindelijk is het met goed kijken en een goede doppenset met een kruiskoppeling toch gelukt de bouten links en rechts los te krijgen. Hoe precies weet ik niet meer, maar het kan echt zonder de stoel los te halen van de glijders, naar voren te "prutsen" of andere noodgrepen. Het voelde als een bevrijding toen de stoel eruit kwam!
Succes
- Jeffrey van Loo
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een elektrieze stoel...
<a href="">