aansteker "pikt"geen andere stekers dan de eigen sigarenaansteker
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Om dit te omzeilen heb ik zo'n verdeelblokje gekocht wat uiteindelijk in het vakje onder de radio ligt.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
De oplader voor m'n telefoon (een of ander flutmerk van de locale telefoongoeroe) vereist bij mij wat aandacht, wil ik dat het ding opgeladen wordt. Maar de oplader van de Mini-Kit Slim (carkit die je op de zonneklep schuift), die gewoon in het doosje erbij zat, die werkt gewoon altijd. Bij de eerste moet ik het plaatje vóór het 12V aftappunt verwijderen of dat bij de tweede ook moet, weet ik even niet meer.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
[edit: Ik was weer eens te langzaam. Ik heb het over een 940 (en ik denk Henk ook) trouwens, ik dacht dat jij die ook had?]
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zelfs als ik de aansteker er uit haal en dan de stekker erin steek (dan is er geen plaatje meer).....gebeurd er alleen iets als ik de steker heel hard aandruk. En dan druk blijven uitoefenen anders gaat het lichtje weer uit.
Ga nu het verdeelblokje proberen.....u hoort van mij. En ja, ik heb een 940 IC.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat plaatje (of lijstje, zoals ik het noemde) komt niet met de aansteker mee, hoor. Je kunt het pas voor het gat weghalen als de aansteker eruit is. Ik zal eens kijken of ik een plaatje kan vinden, dat praat wat gemakkelijker.Harryv7 schreef : Zelfs als ik de aansteker er uit haal en dan de stekker erin steek (dan is er geen plaatje meer).....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar da's natuurlijk geen doen. Lijkt dus sowieso een kwestie van een fout contact.