Rode "press" kapje gordelvanger WIE HEEFT OF KAN ? Update

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-09-2012 09:30 #1367928 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Met een week binnen
Een week na de bestelling waren de kapjes binnen. Gelijk gemonteerd, maar ook met Roodkapje bleef de knop naar beneden, maw veerde niet omhoog, alleen met de gordel erin kwam hij omhoog.
Nog een keer goed gekeken onder de stoel (waar nog meer rode wrakstukken lagen) en daar lag ook een onbekende veer.
Roodkapje weer verwijderd en daar zaten inderdaad 2 gaten waar het veertje inpast, roodkapje er weer op geklikt en nu kwam de knop wel omhoog.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-09-2012 22:16 #1367966 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet Vadis, maar gewoon onderdelen boek
Ik heb even alle pagina's gescant die betrekking hebben tot de veiligheidsgordels incl de onderdeel nrs. Roodkapje is niet los verkrijgbaar bij Volvo
Het is me niet duidelijk hoe ik files aan een bericht kan uploaden, maar via deze link kun je de 'scans downloaden <a href=" www.mediafire.com/?pl3j1e99d2przcu "> www.mediafire.com/?pl3j1e99d2przcu

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-09-2012 23:18 #1367972 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oefenen
Nog bedankt Peter ! Dankzij je oefenen, zit ik er netjes bij.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-09-2012 23:26 #1367973 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bijlagen

pvrakking schreef : Het is me niet duidelijk hoe ik files aan een bericht kan uploaden, maar via deze link kun je de 'scans downloaden <a href=" www.mediafire.com/?pl3j1e99d2przcu "> www.mediafire.com/?pl3j1e99d2przcu

Je kunt alleen bijlagen toevoegen aan een pagina die je zelf gestart hebt, dus niet aan een reactie in een topic. Jouw scans heb ik even in een info-pagina gehangen, <a href="/node/45976" target="_blank">hier</a>.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2016 12:58 #1427440 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Press kapje
Een onderdeel dat binnenkort wordt aangepakt. Ik zag hierboven alleen buitenlandse of dode links, kijk ook eens op: www.estateservices.nl/gordelvanger-kap-4...-940-rood-press.html

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2016 20:31 #1427455 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lijkt me leuk spul voor een 3
Lijkt me leuk spul voor een 3 d printer ?

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2016 22:50 #1427462 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Duur!
Hallo Volvisti

Bij Estate Services kosten ze € 17,50, bij Skandix en Fahrzeugteile Albert kosten ze € 9,90. Ik heb ze bij Fahrzeugteile Albert gekocht. (Twee voor de voorstoelen, drie voor de achterbank en twee voor het kinderbankje. En waarschijnlijk nog wel één of twee reserve. Voor de porto hoef je dat laatste niet te laten, maar als je er eentje sloopt bij de montage...)

Ze bevallen prima. Demontage is wat lastig, maar bij mij waren de knoppen niet alleen verkleurd, maar ook redelijk bros. En eruit moesten ze toch, dus kapot gaan is geen ramp. Al is het soms wel lastig om alle brokstukjes eruit te krijgen.

Bij de montage moet je wél opletten. Eén van de twee kanten moet er het eerst in, anders "pakt" de andere kant niet. En voor je het kapje er dan weer uit hebt... (weet ik uit ervaring) Helaas kan ik me niet herinneren welke kant er het eerst in moet. Ik dacht dat ik dat op het forum al eens beschreven had, maar kan het in de gauwigheid niet terugvinden. Maar als je goed kijkt zie je welke kant het eerst aan de beurt is.

groetjes

Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC