Welke radio/navigatie/carkit/MP3-speler kiezen in V90? - Heb iets heel leuks gevonden!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-09-2011 22:23 #1331332 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat zijn zeker mooie dingen,
Dat zijn zeker mooie dingen, Bas. Maar goed, ik heb de Appradio al gekocht en daar ben ik erg blij mee. Zeker de prima navigatie op basis van Open Street Maps.
Inmiddels wel een paar dingen ontdekt die vast zullen worden aangepast bij nieuwe updates, zoals het niet onthouden van de laatste radiozender bij het inschakelen van de radio.

Groeten,

Arthur

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-09-2011 01:09 #1331337 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Geheugen
Hallo Arthur
Meestal kun je ook zenders in het geheugen zetten.  Houdt ie die wel vast?  Als dat namelijk niet zo is, dan zou het ook nog kunnen, dat je de vaste 12V en de geschakelde 12V moet omwisselen.
groetjes
Mathy

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-09-2011 01:26 #1331338 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Alle waar is naar z'n geld
Hallo Bas, Volvisti
Voor je iets met een radiofunktie uit de states laat komen, kun je het beste navragen of het ding geschikt is voor gebruik in Europa.  De indeling van de FM band is daar veel grover.  En het apparaat in de laatste link heeft kaarten voor USA en Canada ingebouwd.  Het zou zomaar kunnen, dat ie Europese kaarten niet accepteert.
Voor de funkties die erop zitten zijn die dingen niet duur.  Maar a) hoe zit het met de support/service en b) over het algemeen moet je voor kwaliteit (meer) betalen.
In mijn ogen kun je beter een apparaat kopen van een bekend merk en dan eventueel wachten tot de prijs na een tijdje zakt.  Vooral in Duitsland zakt de prijs van dit soort elektronica een aantal maanden na introductie van een model redelijk snel.  Zo heb ik in 2006 een navigatiesysteem gekocht, dat in het begin €1299 kostte.  Tegen de tijd dat ik het kocht kostte het in Duitsland €599, maar ik kende via internet iemand die bij MM in D werkt(e?).  Heb er nog 100 euro korting op gekregen.  Lang daarna kostte hetzelfde apparaat bij MM in NL nog €799.
groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC