electrische ramen achter (OPGELOST)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2011 08:57 #1309528
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zware loop...
De vensters achter gingen bij mij ook erg zwaar. Aan het mechanisme lag het bij mij niet. Ik heb de rubberen geleiders aan beide kanten waarin het raam op en neer beweegt ingespoten met silicone of Teflon vet... Dat werkte super. Als je een bus neemt met een slangetje eraan, kun je nog redelijk overal bij...
Robert
Robert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-03-2011 19:27 #1309759
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic NICO
Ga je naar Nico?TGTF schreef : nou ja ik ga in ieder geval op "roof tocht" woensdag dus mochten er nog leden zijn die klein spul nodig hebben laat het maar weten.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2011 00:37 #1309804
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nico
staat daar ook gewoon op de loon lijst, heb niet gek veel kunnen vinden, heb voor de nood alleen maar een schokbreker gekocht en een relais mee genomen voor Dirk om te testen.
Maar laatste maanden komt er weinig nieuws bij of het is al leeg geplundert want voor dat relais van Dirk heb ik een vlinke zoektoch gedaan, maar heb me wel reuze vermaakt vanmiddag.
Tom.
Maar laatste maanden komt er weinig nieuws bij of het is al leeg geplundert want voor dat relais van Dirk heb ik een vlinke zoektoch gedaan, maar heb me wel reuze vermaakt vanmiddag.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2011 21:53 #1311246
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uierzalf
Bedankt voor de vaseline-tip! Iki heb de deurpanelen eraf gehaald en de raamgeleiders lekker met uierzalf bewerkt (vaseline was op). En nu gaat ie weer als een tierelier. Het is overigens een vrij eenvoudige klus. 15 min per raam is genoeg tijd.
Ben alleen benieuwd hoe lang dat vet zijn werk blijft doen.
Ben alleen benieuwd hoe lang dat vet zijn werk blijft doen.
Moderators: Jerry Stam