Past en 940 dashboard in een 745 van 1986 en ISOLATIE

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
26-12-2010 12:05 #1299168 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Interessant Allemaal

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-12-2010 13:39 #1299175 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Super
Super verhaal, zeker omdat ik dit zelf van plan was daar de aandrijflijn toch altijd wat bijgeluiden geeft. Had dus het idee om de auto van onderen te isoleren en dankzij dit draadje hele mooie info of het werkt de ja de nee.De website van Noisereduction kende ik wel maar om op de gok zoveel geld uit te geven vond ik iets te gek.Ga dit dus nu wel doen want het werkt dus perfect blijkt uit het verhaal van Andy, Bedankt voor de wetenschappelijke maar begrijpelijke uitleg, forum is hier weer een stukje mooier van geworden ;-)Ik (we) zouden het ook leuk vinden als je ons op de hoogte wilt houden van je digitale klokkenproject.@Wytze: als je geluidloos door zuid Amerika wilt zoeven weet je nu wat je te doen staat, de spullen zijn er toch uit nu dus ik zeg doen...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-12-2010 14:41 #1299179 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beloofde plaat voor Wytze
@ Wytze,
Ik heb van beide een plaat liggen, je was de eerste, dus..... dus goedkoopste krijg je van me. Versturen wordt heel duur, de dunste plaat is een bitumeuze substantie met daarin lood , da's tegen de dreunen; weegt nogal wat.
@chilm
Er zit een lijmlaag aan de achterzijde van de ontdreuner die een kwaliteit heeft waar een paard de hik van krijgt. Ik ben vanaf het tussenschot, versmallend over de bak, naar de aandrijfas gegaan; lijm werkt alleen als de zaak volledig vetvrij is.
Klokkenproject ga ik een dagboekje van maken, prototype werkt al, materiaalkosten (electronica e.d.) ongeveer € 80.-, zoek alleen een oplossing voor de km teller in de snelheidsmeter, ik wil de KM stand wel meenemen met de nieuwe klok; ik ga waarschijnlijk het radertjes telwerk meenmen in het digitale gebeuren. Als dit er niet uitziet bedenk ik wel wat electronisch.
Groet,
Andy

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
26-12-2010 14:58 #1299181 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Ja dat wordt een wereldreis
Ik woon in Kortenhoef namelijk.
Ik bel je effe na het weekeinde oke?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-12-2010 15:13 #1299182 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic GRINNIK.....
DAT WORDT DUS LACHEN, MIJN WEDERHELFT KOMT UIT KETOEF, IK BEN ALS IK NEDERLAND BEN WERKZAAM ZO'N 4 KILOMETER BIJ JOU VANDAAN, OP HET OUDE TERREIN VAN CINEVIDEO STAAT HET GEBOUW VAN DE AKN, DAAR BEHEER IK DE TV STUDIO'S.... IK GOOI ZE WEL ACHTERIN.

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2011 10:43 #1309533 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic antidreun materiaal
Materiaal wordt nu ook door Conrad geleverd per vel.
Voor 35 euro kom je met 4 vellen antidreun en 1 vel isolatie een heel eind.
Of de kwaliteit hetzelfde is als van Merford? geen idee, de specificaties lijken er wel op.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC