Apk / autogordel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een link naar dit soort dingen, is altijd welkom, echter, moet je net als bij je boek, wel bij de tijd blijven....John_H schreef : Voor de liefhebbers zet ik hieronder nog een link naar online keuringseisenAPK-keurinseisen
Er is per 1 maart een aantal zaken toch wel veranderd.
De juiste link, lijkt me deze, die verwijst naar de RDW-siteOnderaan staat een mooi lijstje.
Wat er precies gewijzigd is, of was, per maart, is hier al eens besproken en zou je met een zoekopdracht moeten kunnen vinden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Mijn wagen moest APK gekeurd worden, mijn RA gordel rolt zicht niet vanzelf weer op. die moet je echt terug 'duwen' ..De ene keurmeester keurde hem af op de gordel, ben toen naar een ander APK station gegaan, en daar werd hij goed gekeurd met deze niet oprollende gordel.
Niet eens een adviespuntje.
....
Groeten,Gerben
- John Haazen
- Junior lid
-
Zo zie je maar weer. Er is altijd een link boven link.Baseman schreef : De juiste link, lijkt me deze, <a href=" www.rdw.nl/nl/voertuigbranche/apk/apk_ke...ing_per_1mei2009.htm " target="_blank">die verwijst naar de RDW-siteOnderaan staat een mooi lijstje.
Deze wordt meteen in een snelkoppeling op mijn bureaublad gezet.
John
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Hopelijk lukt het want het vervangen van de gordel achteraan is door het vele demontagewerk een hele klus met het gevaar dat je nog vanalles kan beschadigen.Groeten,HedwigJohn_H schreef : Ik ga het toch proberen, baat het niet, dan schaad het niet.John
BTW John, heb je de 780 van dhr. Gast?
- John Haazen
- Junior lid
-
Nee, opgehaald in italie.hlambrechts schreef : BTW John, heb je de 780 van dhr. Gast?
Heen vliegen terug rijden.
Ik weet zijn naam niet uit mijn hoofd. Don Corleone of zoiets.
John
- V700 register
- Nieuw lid
-