Kl**tz*kk*n zijn het. Radio, zonnebril en zaklamp weg, Inboedelverz helpt!
- V700 register
- Nieuw lid
-
verder het inbouwfront, de verloopstekker van Kenwood naar Volvo (kleine vierkante 8 polige male en de 4 polige vierkante female.) en last but not least een 5e hands zonnebril met kleine ovale retro spiegelglazen...Een zaklantaarn heb ik niet voor je, de <a href=" www.benscore.com/epages/61841543.sf/nl_N...ehmaQCFZs1DgodG1fcEg " target="_blank" onclick="window.open('/ www.benscore.com/epages/61841543.sf/nl_N...ehmaQCFZs1DgodG1fcEg ','','');return false;">olight die ik heb hou ik nog effe...
Maar het gehele pretpakket voor 25 euro, exlusief verzendkosten. Afhalen mag ook, krijg je er (weer ) een glaasje wijn bij .
Ik hoor het wel, GRoet
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik erger mij ook groen en geel aan dit soort praktijken en ook aan de schade aan de auto die ik wel eens aantreft als je terugkomt als je hem ergens geparkeerd hebt in de stad (Maastricht)... Die mensen zijn daar ook niet zo beleefd om een papiertje achter te laten als men een deukje of kras heeft gemaakt in je wagen... Ik baal enorm van mijn 960 Estate, hij blijft v%$#@%me helemaal niet netjes. Het is elke keer wel weer raak om de paar maanden dat ik hem aantref met een nieuwe deuk of kras!!! Ik vind dat verschrikkelijk. Waar zijn de goede manieren gebleven??? Komt nog bij dat een Belgische of Duitse nummerplaat niet in het voordeel werkt in Maastricht... Nou vraag ik je??? Wat is het verschil tussen een gele of een witte plaat?? Nou, ik kan het je vertellen na de 15 jaar dat ik al in Belgie woon en werk in Maastricht: object van vandalisme als de plaat niet geel is. En des te luxer de wagen des te groter de kans. Mijn Belgische collega's in Maastricht herkennen dit. Verschrikkelijk!
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat het met Volvo's te maken heeft? 1-2 jaar geleden via dit forum van een medeforummer uit Eemshaven gekocht met trailer en de hele rambam. (naar aanleiding van iemand anders hier die en trailer wilde lenen)
Pabole heet ze, (PatsBoemLek)
- V700 register
- Nieuw lid
-
(en ze staat nog niet op MP te koop:-(
- V700 register
- Nieuw lid
-
Geen idee hoe lang je niet bij je bootjebent geweest maar in Amsterdam licht binnenwaterbeheer ook wel eens bootjes die gezonken zijn.Boy Bakhuys schreef : ben je wel eens langs het water? Hou haar dan in het achterhoofd ajb. Zie <a href=" picasaweb.google.com/eenteveel/Pabole?feat=directlink ">hier. Een paar mensen meer die meekijken is soms de moeite waard.....Tnxx
(en ze staat nog niet op MP te koop:-(
Is er in Ursum zo'n instantie die op de oevers en waterwegen let?
In ieder geval, ik heb de fotos bekeken! groeten Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hier in WS Noorderkwartier doen ze trouwens erg hun best de eigenaar te achterhalen door sowieso 6 weken een aankondiging op of naast de boot te plakken met foto's van het wrak of illegaal gestalde vaartuig. Grachtenbeheer in A'dam doet ook iets dergelijks.
Iig bedankt voor het meekijken Rudiger..
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Zonnebril en zaklamp worden vergoed. 176 euro terug.
Toch erg prettig. de radio blijft voor eigen rekening, zoals verwacht.
Groet
- Hendrik Teerink
-
- Elite lid
-
Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85
- V700 register
- Nieuw lid
-
Petervanluijk_740-1992 schreef : Mijn inboedel verzekering dekte de opgeborgen spullen.
Zonnebril en zaklamp worden vergoed. 176 euro terug.
Toch erg prettig. de radio blijft voor eigen rekening, zoals verwacht.
Groet
Wow! Daar kijk ik van op ! Vergoeding zonder braaksporen is best uniek te noemen ook al komen er steeds meer stemmen dat braaksporen niet altijd aanwezig zijn door de tegenwoordige high tech inbraaktechnieken...
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Dat ik dat niet hoef te repareren omdat het wel terugveert...
Allemaal waar.