Kl**tz*kk*n zijn het. Radio, zonnebril en zaklamp weg, Inboedelverz helpt!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2010 21:36 #1287899 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gevonden..
Hoi Peter, ik heb hem gevonden, een simpele cd/radio met afneembaar front, de Kenwood KDC 3090R klik <a href=" manuals.kenwood.novenaweb.info/languages...-4590-4090-3090R.pdf " target="_blank" onclick="window.open('/ manuals.kenwood.novenaweb.info/languages...-4590-4090-3090R.pdf ','','');return false;">HIER voor een pdf..
verder het inbouwfront,  de verloopstekker van Kenwood naar Volvo (kleine vierkante 8 polige male en de 4 polige vierkante female.) en last but not least een 5e hands zonnebril met kleine ovale  retro spiegelglazen...Een zaklantaarn heb ik niet voor je, de <a href=" www.benscore.com/epages/61841543.sf/nl_N...ehmaQCFZs1DgodG1fcEg " target="_blank" onclick="window.open('/ www.benscore.com/epages/61841543.sf/nl_N...ehmaQCFZs1DgodG1fcEg ','','');return false;">olight  die ik heb hou ik nog effe...
Maar het  gehele pretpakket voor 25 euro, exlusief verzendkosten. Afhalen mag ook, krijg je er (weer ) een glaasje wijn bij .

Ik hoor het wel, GRoet

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-09-2010 14:26 #1287965 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Peter,
Heel, heel erg vervelend dit te horen. Helaas heb ik dit ook een keer meegemaakt en nog wel in Sittard, het rustige zuiden van het land...
Ik erger mij ook groen en geel aan dit soort praktijken en ook aan de schade aan de auto die ik wel eens aantreft als je terugkomt als je hem ergens geparkeerd hebt in de stad (Maastricht)... Die mensen zijn daar ook niet zo beleefd om een papiertje achter te laten als men een deukje of kras heeft gemaakt in je wagen... Ik baal enorm van mijn 960 Estate, hij blijft v%$#@%me helemaal niet netjes. Het is elke keer wel weer raak om de paar maanden dat ik hem aantref met een nieuwe deuk of kras!!! Ik vind dat verschrikkelijk. Waar zijn de goede manieren gebleven??? Komt nog bij dat een Belgische of Duitse nummerplaat niet in het voordeel werkt in Maastricht... Nou vraag ik je??? Wat is het verschil tussen een gele of een witte plaat?? Nou, ik kan het je vertellen na de 15 jaar dat ik al in Belgie woon en werk in Maastricht: object van vandalisme als de plaat niet geel is. En des te luxer de wagen des te groter de kans. Mijn Belgische collega's in Maastricht herkennen dit. Verschrikkelijk!
Robert

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-09-2010 09:58 #1288040 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schakeltje..
Gisteren erachter gekomen dat ons schakeltje (houten zeilbootje) gejat is. Dure AXA kettingen en discussloten ten spijt. De boot zag er door verkeerd schilderen met epoxy niet uit, 30 jaar oud Tomos torretje zonder benzinetank, geen peddels , mast of zeilen aan boord. Waarschijnlijk alleen voor de lol of het versleten en vale blauwe canvas afdekzeil..In Ursem, off all places. Ze weten daar niet eens hoe een slot er uit ziet en vonden het in ieder geval absurd dat ik als buitenstaander de boel op slot zette.
Wat het met Volvo's te maken heeft? 1-2 jaar geleden via dit forum van een medeforummer uit Eemshaven gekocht met trailer en de hele rambam. (naar aanleiding van iemand anders hier die en trailer wilde lenen)
Pabole heet ze, (PatsBoemLek)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-09-2010 22:56 #1288117 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Langs het water...
ben je wel eens langs het water? Hou haar dan in het achterhoofd ajb. Zie <a href=" picasaweb.google.com/eenteveel/Pabole?feat=directlink ">hier. Een paar mensen meer die meekijken is soms de moeite waard.....Tnxx
(en ze staat nog niet op MP te koop:-(

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-09-2010 21:51 #1288207 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic binnenwaterbeheer

Boy Bakhuys schreef : ben je wel eens langs het water? Hou haar dan in het achterhoofd ajb. Zie <a href=" picasaweb.google.com/eenteveel/Pabole?feat=directlink ">hier. Een paar mensen meer die meekijken is soms de moeite waard.....Tnxx
(en ze staat nog niet op MP te koop:-(

Geen idee hoe lang je niet bij je bootjebent geweest maar in  Amsterdam licht binnenwaterbeheer ook wel eens bootjes die gezonken zijn. 
Is er in Ursum zo'n instantie die op de oevers en waterwegen let?

In ieder geval, ik heb de fotos bekeken! groeten Rudiger

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-09-2010 12:07 #1288351 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2 weken max..
een vriendin van mij werkt bij waterschapsbeheer en die hebben het recht om zoiets te doen, maar dat is in dit geval niet gebeurd. Zoals je hebt kunnen zien was ze goed afgedekt en in twee weken zink je dat niet af.
Hier in WS Noorderkwartier doen ze trouwens erg hun best de eigenaar te achterhalen door sowieso 6 weken een aankondiging op of naast de boot te plakken met foto's van het wrak of illegaal gestalde vaartuig. Grachtenbeheer in A'dam doet ook iets dergelijks.
Iig bedankt voor het meekijken Rudiger..

• Peter van Luijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2010 14:04 #1288918 door Peter van Luijk
Beantwoord door Peter van Luijk in topic Inboedel erg prettig
Mijn inboedel verzekering dekte de opgeborgen spullen.
Zonnebril en zaklamp worden vergoed. 176 euro terug.
Toch erg prettig. de radio blijft voor eigen rekening, zoals verwacht.
Groet

• Hendrik Teerink
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
30-09-2010 23:04 #1288983 door Hendrik Teerink
Beantwoord door Hendrik Teerink in topic Mooi! Kan je je avatar
Mooi! Kan je je avatar tenminste behouden

Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2010 22:18 #1289505 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mooi

Petervanluijk_740-1992 schreef : Mijn inboedel verzekering dekte de opgeborgen spullen.
Zonnebril en zaklamp worden vergoed. 176 euro terug.
Toch erg prettig. de radio blijft voor eigen rekening, zoals verwacht.
Groet

Wow! Daar kijk ik van op ! Vergoeding zonder braaksporen is best uniek te noemen ook al komen er steeds meer stemmen dat braaksporen niet altijd aanwezig zijn door de tegenwoordige high tech inbraaktechnieken... 

• Peter van Luijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-10-2010 20:09 #1289601 door Peter van Luijk
Beantwoord door Peter van Luijk in topic Vergeet het raamrubber niet...
Heb gezegd dat daaraan te zien is dat er toegang is verkregen met een instrument.
Dat ik dat niet hoef te repareren omdat het wel terugveert...

Allemaal waar.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC