Kl**tz*kk*n zijn het. Radio, zonnebril en zaklamp weg, Inboedelverz helpt!

• Peter van Luijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2010 16:15 #1082798 door Peter van Luijk
Ola Ola,
Gisteren nog even wat ophalen bij vrienden, dus ik loop de parkeergarage in. Wat schets de verbazing, draadjes waar eerder een radio zat.
Het achterportier stond half dichgevallen en het afdeklijstje van de radio zelf lag op de pasagiersstoel. Zwaar teleurstellend zeg maar. Niet alleen de radio zelf, uiteraard ook het netjes opgeborgen frontje, goede zonnebril voor het autorijden en zaklamp gejat. Zelf het busje WD 40 uit de kofferbak hebben ze meegenomen. Voetpomp daarentegen laten staan en andere waardevollere spullen. Mijn eerste inschatting, duidelijk armoedzaaiers.
Het betreft een Sony BT2700 en een Persol zonnebril. Was erg tevreden over beide.
Gelukkig hebben ze mijn auto open gevist, noem je dat zo? Geen ruitje stuk in ieder geval en dashboard is er goed vanaf gekomen. Het enige is helaas wel de uitstekende huls voor inbouwradio's. Die hebben ze ook meegenomen, daar het systeem verder goed gemonteerd was. Wat ontzettend naar is dat toch als mensen een beetje in jouw eigendommen gaan zitten neuzen! Laat ze er met hun tengels vanaf blijven. De beheerders hadden trouwens de hekken niet afgesloten afgelopen zondag, de dag des onheil. Ik ga dus nog proberen het op hun te verhalen. Wie weet. Ik houd jullie op de hoogte. Dit zeg je toch zo maar weer een kleine 300 euro terug.
Mijn nieuwe vraag dus: Wie heeft er nog zo'n front liggen voor een standaard inbouw radio? Beter bekend misschien als de te-ver-van-het-dashboard-naar-binnen-komende-opbouw-voor-de-radio-waardoor-je-met-schakelen-naar-zijn-drie-tevens-naar-het-volgende-nummer-gaat.
Groet
Peter

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2010 16:24 #1287708 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ontploffen
zou je, blijkt dat mensen slecht van andermans spullen af kunnen blijven. Dit is één van de redenen dat ik uit de randstad vertrokken ben. Ik kom er hier (gemeente maas en waal, en Les Vans [Fr.]) na 3 dagen achter dat ik vergeten ben mijn auto af te sluiten..... en alles zit er nog in.
Blijft lullig.
Andy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2010 17:41 #1287715 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Conrad
Het bewuste radiopaneeltje is bij Conrad te koop voor maar liefst 4,99.
Kan geen linkje maken, maar bij "zoek" type je "Volvo" en je ziet het vanzelf.
Succes.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2010 18:11 #1287718 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Urk!!
Nou peter en andere forummers, Urk kunnen jullie ook beter vermijden en zeker met een boot/schip/schuit,badkuip enz,enz want mijn boot licht net binnen de gemeente grens van Urk maar inmiddels ben ik al €5,689 aan ramen kwijt die ingegooid zijn, om dan nog maar niet te spreken wat ze nog meer vernield/gejat hebben, eerste klas tuig was daar met de auto van mijn vader (saab 900) om mijn oma op te halen, auto staat 10 min op parkeer plaats (overdag) de hele zij kant vol met diepe krasse en een ster in het raam, dus dat gebeurt niet alleen in de randstad maar ook op het voormalig gevangenis eiland van Amsterdam (ik snap nog steeds niet waarom ze dit verandert hebben) maja daarmee heb jij je spullen niet terug maar wilde het toch even melden voordat er mensen een gezellig dagje urk willen aan doen met de auto of met vaartuig. ik raad het jullie af.

Tom,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2010 19:10 #1287724 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sony, de opvolger . . .

Jee schreef : Het bewuste radiopaneeltje is bij Conrad te koop voor maar liefst 4,99.
Kan geen linkje maken, maar bij "zoek" type je "Volvo" en je ziet het vanzelf.
Succes.

En ook de Sony valt misschien mee qua prijs:
Succes ermee!
Rob K
Laatste review Sony MEX-BT2700Beoordeling: 10Erg fijne radio. Enkele dagen geleden voor € 89,00 bij de Mediamarkt gekocht. Werkt prima en binnen no-time gekoppeld aan mijn iPhone. Handige en opmerkelijke bijkomstigheid is dat je de aux-ingang aan de voorkant kunt uitschakelen. Daar ik deze nooit gebruik, kom ik hem ook niet tegen in mijn sourcelijstje. De radio werkt eenvoudig en is niet moeilijk te bedienen. Alles zit waar je het verwacht. Een absolute aanrader.   

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2010 20:42 #1287746 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik geloof

Dat ik nog een Kenwood radio/cd speler (4 x 25 watt)heb liggen en het inbouwfrontje ook... Als het klopt ( ik ga morgen even kijken)  mag je het geheel hebben voor 25 euro. Ooh en ik heb nog een ergens een zonnebril liggen met ovale spiegelglazen, die gooi ik er ook bij ( geen Persol hoor!) 

Groeten Rudiger en sterkte met de verwerking van deze inbreuk!

• Hendrik Teerink
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
20-09-2010 21:30 #1287755 door Hendrik Teerink
Beantwoord door Hendrik Teerink in topic Balen! Welke parkeergarage
Balen! Welke parkeergarage was het dan? Denk je veilig te staan!

Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85

• Peter van Luijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2010 22:02 #1287764 door Peter van Luijk
Beantwoord door Peter van Luijk in topic Dank
Voor jullie steun, het is zo ontzettend irritant, gelukkig wel alleen financieel. Even een nieuw marktonderzoekje qua radio en een nieuw brilletje halen.
Graag hoor ik ook van jou Rudiger of je dat set nog hebt. Moet even kijken wat ik voor functies wil ook. Ik PB nog wel even met je..
Wat betreft de garage, dat is die onder de luifelbaan aan de vijf meilaan in leiden. Tijdens de openingstijden van de winkels open, daarna gesloten en alleen toegankelijk met een zender (in auto) of sleutel (richting auto). Dit afsluiten is niet gebeurd en dus heeft de garage de gehele dag open gestaan met het eerder genoemde gevolg.
Met 6 autos en geen toeloop is het natuurlijk erg rustig inbreken...

• Hendrik Teerink
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
20-09-2010 23:40 #1287784 door Hendrik Teerink
Beantwoord door Hendrik Teerink in topic Ik kom daar wel eens
Ik kom daar wel eens winkelen, ik ken het, maar alleen een slagboompje toch?

Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85

• Peter van Luijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2010 10:55 #1287802 door Peter van Luijk
Beantwoord door Peter van Luijk in topic Wel echt hek hoor
Onder de Litle is dit, wel redelijk serieus hek, daar kom je niet langs als hij dicht is.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC