leder stoelverwarmings-relais en bekleding vervangen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-01-2011 14:14 #1299885 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic relais Stoelverwarming
StoelverwarmingHet leer zit er al geruime tijd in.
Nu blijkt de stoelverwarming niet te werken.
Zitten er verschillen in de relais die onder destoel zitten. Ik meen me te herinneren dat er op 1  relais leer stonf. Moet je die dan anders aansluiten of ergens een andere zekerin gebruiken?
Ik hoor het graag.
groeten Ad

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-01-2011 16:34 #1299899 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klus dus...
Ik wil stoelen uit 1986 (leer) gaan ombouwen. Ik heb elktr.verstelbare stoelen van 1996.kussens en rugleuning "gewoon "omzetten?
Het zal wel weer niet zo gemakkelijk zijn denk ik. Heeft iemand dit al eens gedaan.?
@ Ad
Bij de stoel van 1996 zit een groen relais  onder de stoelen van 1986 zitten zwarte relais.Of hier verschil in zit weet ik niet

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-11-2011 23:05 #1337689 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic -
Hoe is dit afgelopen?Heb zelf nu ook stoffen elektrische stoelen. Maar kan nu een prachtig set beige leren stoelen kopen..1+1=2 natuurlijk.. Maar ik zou het wel leuk vinden om de elektrische stoelen te behouden... Is het niet mogelijk de motoren onder de leren stoelen te bouwen???
Heb ik nog een 2de vraag. Is het beige leer uit de latere 960 anders van kleur als het beige leer uit een '85er 760??? Want eigenlijk vind ik die stoelen mooier, met die typische Volvo hoofdsteun. Zit er dus aan te denken om uit een 960 elektrische leren stoelen te halen en te combineren met een originele 760 achterbank.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-11-2011 21:07 #1337815 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic omzetten
Beste,
Ik heb de kussens overgezet op de elektrische stoelen.
Is ff een klusje maar niet al te moeilijk. De krammetjes waarme de stof vastzit hetb ik vervangen door ty-rips. De achterkant van een lepeltje algeleider.
groeten Ad

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-11-2011 21:13 #1337817 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic -
Dank voor de reactie.
Heb een compleet leren set gekocht, toch maar origineel (85) en ga dat overzetten op mijn elektrische stoelen. Denk dat ik het kussen mee over zet, de leren stoelen komen uit een Engelse auto, dus bijrijders / bestuurdersstoel zal niet doorgezakt zijn :D

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC