leder stoelverwarmings-relais en bekleding vervangen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is dat het enige verschil, wat je gevonden hebt?De hoes is toch ook anders, qua maat/vormgeving?Kompagne schreef : Nu ben ik bezig met het vervangen van mijn stoffen interieur en zie wat verschillen voor de stoelverwarming
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus de kussens met veren moeten ook om.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan kun je in iedere geval de leuning omzetten, scheelt je weer een hoes strippen, met alle gevolgen van dien, niet?Kompagne schreef : Dus de kussens met veren moeten ook om.
Of heb je een stoffen electriek waar je leer van wil maken (en lees ik het ds verkeerd?)
- V700 register
- Nieuw lid
-
dus bekleding los, kussens eraf en omwisselen bekleding er weer op. Ondertussen ook de airbag in de leuning stoppen.
Het is ff werk, maar het moet denk ik wel lukken.
Maar nu nog het antwoord op mijn vraag...
groeten Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb geen idee of je een rugleuning van een handbediende stoel over kan zetten op een elektrische stoel. Als het zo is dat de rugleuning los gemaakt kan worden van het draai meganisme. Met andere woorden zit de rugleuning los op de stoel. Als dat zo is, dan is het eenvoudiger dan de bekleding overzetten. Die airbag prop ik er dan wel tussen.
groeten Ad
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik ben bang dat dat voor alle modeljaren geldt. Drie motoren onder de zitting en één in de rugleuning.
groetjes
Mathy
PS "zitting aan de voorkant omhoog en omlaag", "zitting aan de achterkant omhoog en omlaag", "stoel naar voor en achter" en "rugleuning naar voor en naar achter". Maakt vier. (Voor het geval iemand dat zou willen vragen)
- V700 register
- Nieuw lid
-
groeten Ad