Derde hoofdsteun midden achterbank?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is zeker netjes! Helaas ging het eigen risico vliegertje bij mij niet op. Ik was ten tijde dat het gebeurde nog WA verzekerd. (Nu is dat All-risk tegen de helft van de jaarpremie van de WA - een klassiekerverzekering roeleerd... ).
De stripjes heb ik speciaal gevraagd aangezien die bij mij wagentje niet heel erg netjes meer zijn. Oud rubber etc. De onderste zijn nog wel ok en daar ben ik blij mee want deze zijn niet meer leverbaar.
Wat ben je overigens met de extra gordel van plan? Ben wel benieuwd of dit gewoon leverbaar is en wat de prijs gaat zijn.
Groet,
Tamas
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Ik heb nog een nieuw derde remlicht liggen. Daar zit idd een zwarte sticker bij. Volgens de montagehandleiding past ze zowel in de sedan als in de estate. Is origineel Volvo. Daar ik ze niet ga monteren zak ik ze eerdaags bij de advertenties zetten.
MVGWolwo
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wil niet een derde driepuntsgordel, maar een derde hoofdsteun.
Die hoofdsteunen kosten nieuw echter 95,- euro en ik VERMOED dat daar de betreffende bekleding nog bijkomt.
Waarom ik dat wil hebben? Het was toen een accessoire en mijn 740 GL 2.3 rijdt inmiddels (afkloppen...) als een zonnetje en wil ik waar mogelijk de oorspronkelijke accessoires gaan toevoegen. Eerst dus de auto technisch goed, en nu verder vervolmaken, daar komt het op neer.
Groeten,
Lieme Huib
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Er staat in de catalogus dat je de bekleding er los bij moet kopen, dus de kans dat je met 95,- euro niet klaar bent is redelijk groot.LHOsinga schreef : Die hoofdsteunen kosten nieuw echter 95,- euro en ik VERMOED dat daar de betreffende bekleding nog bijkomt.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ah, dat kan ook. Ik vond de volwaardige rolgordel voor de middenplaats altijd wel een leuke optie.LHOsinga schreef : Ik wil niet een derde driepuntsgordel, maar een derde hoofdsteun.
Oef! dat valt inderdaad een beetje tegen...LHOsinga schreef : Die hoofdsteunen kosten nieuw echter 95,- euro en ik VERMOED dat daar de betreffende bekleding nog bijkomt.
Hehe, ik zit in precies hetzelfde proces. Lekker de originele accesoirefolders doorschuimen en kijken waar je wat tegenkomt...LHOsinga schreef : Waarom ik dat wil hebben? Het was toen een accessoire en mijn 740 GL 2.3 rijdt inmiddels (afkloppen...) als een zonnetje en wil ik waar mogelijk de oorspronkelijke accessoires gaan toevoegen. Eerst dus de auto technisch goed, en nu verder vervolmaken, daar komt het op neer.
Groet,
Tamas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Leuk het, dat zoeken naar orginele accessoires. Ik heb laatst een orgineel Volvo draagmandje gevonden dat precies op maat in één van de zijvakken in de kofferruimte achter de wielkuipen past. . Ik helemaal blij. Nergens voor nodig, maar wél leuk! En een frame-pje (schrijf je dat zo?) voor in de uitsparing boven de asbak waarin je orginele schakelaars kunt aanbrengen. Geen idee wat ik er nog mee ga doen, maar ik vind vast nog wel iets dat electrisch bedienbaar is en waarvoor ik links en rechts naast het stuur inmiddels geen plek meer over heb.
Groeten, Lieme Huib
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ken deze accesoires mocht ik ze ooit tegenkomen dan zal ik ook niet twijfelen. Zelfde geldt voor het opvouwbare opbergrek en de muntenhouder in de asbak. De afbeelding laat die van de 960/S90/V90 zien maar in de beschrijving staat dat deze ook voor de 700 leverbaar was.
Wie weet wat het goede Internet ons gaat brengen...
Groet,
Tamas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gewoon bij de dealer op zolder aangetroffen en voor weinig meegenomen.
Geinig voor weinig!
groet,
Lieme Huib
- V700 register
- Nieuw lid
-
Alleen met het remlicht ben je er nog niet,dat bleek vandaag nadat ik mijn derde remlicht had ingebouwd...dan moet je ook nog de juiste "lampcontrol" hebben,die geschilkt is voor 3 remlichten. Ik gebelt met Klijn in Kerkrade,ja hoor,die had hij nog wel liggen,want zo zei hijzelf:"nog genoeg wagens staan" Kom ik daar aan,staat er geen enkele Volvo met derde remlicht,dus ook niet met juiste "lampcontrol". Scootmobielen had hij wel genoeg in de etalage....Mathy schreef : Het derde remlicht, mocht je dat ook gelijk willen inbouwen, staat op pagia 4.49.
Groetjes
Mathy
Beetje jammer,(bijna) voor niets gereden (boodschappen & benzine in Herzogenrath gehaald).
groet Mischa