Stoelverlagen á la Volvo?
- V700 register
- Nieuw lid
-
en hier wordt gepraat over verlagen maar ik heb hem liever nog wat hoger kan dat?
ik kan nu de motor kap niet zien
mvg patrick
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
....Nee.patrick940 schreef : een bestuurdes stoel uit een engels model kan toch ook als passagiesstoel in onze modellen?
(past echt niet, hoewel, als je een blauwe linkerdij wil, omdat het verstelhendeltje, wat echt niet naar de andere kant kan steeds bij in en uitstappen in de weg zit......)
- V700 register
- Nieuw lid
-
de passagieg stapt toch aan de rechter kant in dan heb je toch geen last van de hendel die zit dan bij de midden console
de engels bestuurdes kant is bij ons de passagiegs kant
en heeft u iets voor de stoel verhoging en nee ik bedoel geen kussentje
mvg patrick
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, sorry, te snel gelezen en gereageerd.patrick940 schreef : de passagieg stapt toch aan de rechter kant in dan heb je toch geen last van de hendel die zit dan bij de midden console
de engels bestuurdes kant is bij ons de passagiegs kant
Ik pak effe een kop koffie.....
Wat je zegt, klopt, ik heb een engels frame aan de rechterkant, en werkt uitstekend.Links heb ik inmiddels een electriek bediende stoel, helaas is deze een cm of anderhalf 2 hoger (in de laagste stand)
Zal de truc uit de eerste posting eens nader bekijken......
- V700 register
- Nieuw lid
-
is de electriek bediede stoel ook hoger in de hoogste stand?
ik wil wel eens verder kijken dan de ruiten wissers
- V700 register
- Nieuw lid
-
whoehahahahaha, sorry, zat hier hardop te lachen.....Hoop niet dat je echt serieus bent, want dan heb ik je wellicht beledigd, was niet de bedoeling...patrick940 schreef : ik wil wel eens verder kijken dan de ruiten wissers
Anyway, ja, naar mijn idee wel.
De normale handverstelbare stoel, in de hoogste stand, en net geknipt, pas ik onder het standaard dak.Met de elektriek verstelbare stoel, niet, stoot mijn hoofd.
Ik heb links elektriek, rechts handbediend, kan ze straks wel effe beide in de hoogste stand zetten en meten of foto maken.
- R Dobbelaere (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik ga eens kijken of dat wil lukken.Mathy schreef : Hallo DopdeDouwer
Ik heb het plaatje teruggevonden op m'n computer. Het is niet echt een geweldige afbeelding, maar ik heb hem er toch maar in gezet hierboven. Zo te zien komt ie uit Vadis en ik verwacht dat daar een afbeelding staat van een hogere kwaliteit.
groetjes
Mathy
Ik vond al dat mijn hoofdsteun vrij laag zat, daar zou dit dan ook een klein beetje bij moeten helpen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik ben wel serieus maar niet beledigd
ik kan de kap niet zien en soms is dat wel lastig bij parkeren
heb nog niets geraakt hoor
hoeveel scheeld het tussen de stoelen?
ik heb ook gedacht aan een volvo embleem op de kap te zetten net als merssedes maar wil eerst 1 zien die dat heeft voor dat ik een gat in de kap boor
weet iemand of de standaart 940 er op voorbereid is?
mvg de kleine man