740 sedan: kant en klaar plaatwerk te krijgen?
- Reinier Verbeek
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
19-11-2020 21:42 #1464048
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic verzinkt staal is slecht lasbaar
je moet de randen dan ontzinken, maar de rest van de zink die heet is geweest knapt er ook niet van op. Ik las altijd met gewone plaat, 2 mm, is niet te dun en te dik kan niet op een plek waar het origineel al helemaal weg is.
En zelf knap je al helemaal niet op van lassen met zink, is echt super ongezond.
En zelf knap je al helemaal niet op van lassen met zink, is echt super ongezond.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
19-11-2020 21:55 #1464049
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Goede tip
Goede tip Reinier! Indien nodig zullen we de rand ontzinken, maar ik dacht dat pas vanaf 1986 de 740 verzinkt is. “Joe” is van 2 januari 1985. We zullen uitkijken voor het gespetter en de giftige dampen.
Groet,
Pascal
Groet,
Pascal
- Reinier Verbeek
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
20-11-2020 09:13 #1464053
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic verzinken is al van heel lang geleden, op delen
de buitenkanten van de motorruimte, dus richting de (toen nog openstaande) spatschermen van mijn 242 uit 1975 waren/zijn bijvoorbeeld verzinkt.
Maar gezien het enthousiasme waarmee die wielbakken roesten hoef je er niet al te bang voor te zijn dat het daar ook zit.
Mijn opmerking was omdat je schreef er een verzinkt plaatje in te willen lassen.
Maar gezien het enthousiasme waarmee die wielbakken roesten hoef je er niet al te bang voor te zijn dat het daar ook zit.
Mijn opmerking was omdat je schreef er een verzinkt plaatje in te willen lassen.
Moderators: Jerry Stam